شرکت نرم افزاری ویستا
امتیاز
بد
از 3 رای
2.33
%33.3
1 نفر
پیشنهاد میکند.
%0
0 نفر
مطمئن نیست.
%66.7
2 نفر
پیشنهاد نمیکنند.
1 رای
★5
0 رای
★4
0 رای
★3
0 رای
★2
2 رای
★1
مشاهده سایت شرکت نرم افزاری ویستا
vistaapp.ir
اگر تجربه خرید و یا استفاده از خدمات شرکت نرم افزاری ویستا را دارید، نظر خود را برای راهنمایی دیگر کاربران در این صفحه بنویسید. همچنین اگر قصد استفاده از این سایت را دارید، می توانید نظر خریداران، مشتریان و کاربران را در این صفحه بخوانید و رتبه و اعتبار شرکت نرم افزاری ویستا را ببینید.
www.vistaapp.ir
دستهبندی: خدماتی
تبلیغات
امتیاز
بد
از 3 رای
2.33
%33.3
1 نفر
پیشنهاد میکند.
%0
0 نفر
مطمئن نیست.
%66.7
2 نفر
پیشنهاد نمیکنند.
1 رای
★5
0 رای
★4
0 رای
★3
0 رای
★2
2 رای
★1
مشاهده سایت شرکت نرم افزاری ویستا
vistaapp.ir

رضا
من: پیشنهاد نمیکنم
افسوس و صد افسوس از این مهلکه ی خُرد!
در خصوص تجربه ی کاری با شرکت ویستا یا همون شرکت به اصطلاح “دانش بنیان” فقط می تونم یک کلمه بگم: متاسفم. تجربه ای شد برای آینده تا بدون خواندن نظرات یا گرفتن مشورت دیگران با شرکتی کار نکنیم.
شفاف کنم که سال ها از این ماجرا می گذره و این طوری نیست که من الان عصبانی باشم. آن چه می نویسم عین ماجراییست که بر سر ما گذشت.
حجم بی کفایتی ها در اون شرکت به اندازه ای بالاست که تا به حال، در هیچ شرکتی ندیده ام. وقت نوشتن کل داستان نیست و من صرفا راس مطالب رو می گم:
۱- قیمت: بین شرکت هایی که ازشون نرخ گرفتیم، این شرکت با اختلاف گران ترین بود.
2- پروژه ی ما در ابتدای کار اصلا درک نشد و کلا چیز دیگه ای به ما تحویل شد.
3- اصلا مشاوره ی درستی داده نشد. وبسایت از ابتدا برنامه نویسی شد. که کار ادیت در آینده رو سخت می کرد. در حالی که بعدها متوجه شدیم می شد در وردپرس هم طراحی بشه با هزینه ی کمتر و با قابلیت ادیت و انعطاف بیشتر
4- تیم هایی که روی پروژه کار می کرند، از مدیر محصول گرفته تا فنی، همه مرتب تغییر کردند و همین مساله پروژه رو طولانی کرد.
5- جایی برای انتقال سابقه ی قبلی به نفر بعدی نبود. یعنی نفر که عوض می شد، ما باید کل پروژه رو از ۰ تا ۱۰۰ مجددا برای دوستان جدید توضیح می دادیم.
6- شرکت، هیچ سر و صاحبی نداشت. یعنی اگر شما ناراضی باشی، هیچ کس نبود که شما بتونی بالاتر از مدیر محصول بهش مراجعه کنی. حتی تماس هم که می گرفتیم با مدیران بالاتر، هیچ کس پاسخ گو نبود.
7- پشتیبانی ضعیف. بعد از انجام پروژه، اصلا کسی نبود که بخواد به مشکلات رسیدگی کنه.
این تجربه ی من بود.
اما صلاح کار خویش خسروان دانند…
(0) (0)
ازاده باقری
من: پیشنهاد نمیکنم
شرکت ویستا
نمونه کارهای این شرکت مطابق با واقعیت نیستن و سایت هاشون باگ زیادی داره همچنین رفتار بسیار غیر حرفه ای با کارکنان دارن
اصلاَ پیشنهاد نمی کنم با چنین شرکتی همکاری کنید
(1) (0)
کیوان یونسی
من: پیشنهاد میکنم
به نظرم مهم ترین پارامترشون دانش بالا در موضوعات روز در عین جوانی تیمشونه.
خدمات و پشتیبانیشون در حدمعقول و منطقی هستش و نمیتونم بگم خیلی خیلی عالی بود.
(0) (0)