رپورتاژ آگهی

بهترین دستگاه های قهوه ساز برند دلونگی

بهترین دستگاه های قهوه ساز برند دلونگی

دلونگی بهترین برند در زمینه طراحی و ساخت قهوه ساز و اسپرسوساز در دنیا است. که با ساخت قهوه ساز های با کیفیت توانسته است نام خود را برای بار دیگر بر سر زبان‌ ها بیاندازد. کیفیت بالا در طراحی و خروجی قهوه گرفته شده از قهوه ساز های ساخته‌ شده توسط این برند باعث شده‌ است که افراد زیادی در سراسر جهان تصمیم به خرید محصولات ساخت این کمپانی بگیرد. هنگامی‌ که فردی تصمیم به خرید قهوه ساز دلونگی می‌ گیرد معمولا یکی از مهم‌ ترین سوالاتی که با آن روبرو می شود این است که از بین محصولات ساخته‌شده توسط این برند نامی کدام یک از این محصولات بهتر است؟ همین موضوع باعث شده‌ است تا تصمیم بگیریم در این مطلب به معرفی چندین مورد از بهترین قهوه‌ ساز های برند دلونگی بپردازیم. بنابراین اگر قصد خرید قهوه ساز از این کمپانی را دارید اما نمی‌ دانید کدامیک از محصولات ساخته‌ شده برای شما گزینه بهتری است، مطالعه این مطلب می‌ تواند بسیار کمک‌ کننده باشد.

محبوب دستگاه های اسپرسوساز دلونگی

دلونگی تنها برند تخصصی تولید دستگاه های اسپرسوساز و قهوه ساز در دنیا است که با طراحی و مهندسی بروز دنیا بهترین دستگاه ها را از نظر کارایی، تعمیر پذیری، طعم قهوه و… تولید میکند. محبوب ترین این دستگاه ها شامل دستگاه های نیم اتواماتیک می شوند که اکثرا برای مصارف خانگی قابل استفاده هستند. از این رو مادر این مقاله میخوایم شما را با محبوب ترین دستگاه های اسپرسوساز و قهوه ساز دلونگی آشنا کنیم، پس همراه ما با شید.

قهوه ساز دلونگی EC685

محبوب ترین اسپرسوساز دلونگی

قهوه ساز دلونگی 685 یکی از بهترین قهوه سازهای این برند است که به دلیل داشتن بدنه استیل شد زنگ از ظاهری فوق العاده نیز برخوردار است. وزن ۴/۲ کیلوگرمی این قهوه ساز باعث شده است تا جا به جایی این دستگاه بسیار آسان باشد. از ویژگی های این دستگاه میتوانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • قابلیت تولید: اسپرسو، کاپوچینو، ماکیاتو، آمریکانو، ترک، هات‌چاکلت
  • حالت آماده به کار: دارد
  • قابلیت تولید فوم شیر: دارد
  • نازل بخار: دارد
  • فشار بخار: 15 بار
  • آسیاب قهوه: ندارد

اگر علاقه مند به نوشین قهوه با طعمی فوق العاده هستید، خرید این دستگاه می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. لازم به ذکر است که با استفاده از این قهوه ساز نوشیدنی های دیگری همچون اسپرسو، لاته، موکا و غیره را نیز می توان آماده کرد. این دستگاه در 4 رنگ سفید با کد (EC 685 W)، رنگ مشکی با کد (EC 685 BK)، رنگ استیل با کد (EC 685 M) و رنگ قرمز با کد (EC 685 R) موجمود میباشد.

قهوه ساز دلونگی 850

اسپرسوساز دلونگی 850 یکی از بهترین گزینه های موجود برای کسانی است که به دنبال یک قهوه ساز چند کار با قیمتی نسبتا مناسب می گردند. شما با خرید این قهوه ساز یک دستگاه فوق العاده برای آماده کردن انواع نوشیدنی های گرم در خانه یا محیط کار را خواهید داشت.

از ویبژگی های دستگاه قهوهساز دلونگی 850 میتوانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

اسپرسو ساز مدل 850 از جمله دستگاه‌های پرفروش شرکت دلونگی می‌باشد.
با توجه به کارایی و طراحی زیبا، قیمت بسیار مناسبی دارد.
جنس بدنه‌ی این دستگاه استیل ضد زنگ می‌باشد که زیبای این دستگاه را دو برابر می‌کند.
این دستگاه قابلیت تنظیم دما و غلظت قهوه و همچنین کنترل میزان شیر، برای هر نوشیدنی را دارد.
این اسپرسوساز برای نوشیدنی‌هایی مثل: اسپرسو، کاپوچینو، لاته، ماکیاتو، آمریکانو و فوم‌شیری غلیط تولید می‌کند.

توجه داشته باشید که این دستگاه قابل شست و شو است و به دلیل داشتن نشانگر دما، گرم کننده فنجان و غیره کار کردن با آن بسیار ساده و راحت می باشد.

قهوه ساز دلونگی BCO 421

علاقه مندان به تهیه انواع نوشیدنی های داغ به خصوص قهوه، کاپوچینو، لاته و غیره می توانند با خرید و استفاده از قهوه ساز دلونگی 421 از هر نوع دستگاه دیگر برای آماده سازی قهوه بی نیاز شوند.

نازل بخار این قهوه ساز امکان تهیه انواع نوشیدنی با کیفیتی فوق العاده را فراهم می کند. گفتنی است که این دستگاه می تواند تا ده پیمانه قهوه یا سایر نوشیدنی های داغ آماده و برای مدت زمانی طولانی گرم و تازه نگه دارد.

دستگاه دلونگی 421 یکی از محبوب ترین دستگاه های سری 4 است که قابلیت سرو قهوه فرانسه را نیز دارد و این قابلیت این محصول را نسبت به بقیه محصولا دیگر متمایز کرده است. برای خرید و مشاهده قهوه ساز دلونگی مدل BCO 421 میتوانید به صورت آنلاین از سایت دلونگی و یا با مراجعه حضوری در دفتر نمایندگی رسمی دلونگی این محصول را تهیه کنید.

قهوه ساز دلونگی BCO 420

اگر شما از طرفداران قهوه فرانسه هستید باید بگویم مدل‌های سری 4 تنها اسپرسوسازهای دلونگی هستند که برای شما قهوه‌ی فرانسه هم تهیه می‌کنند.
این دستگاه علاوه‌بر قهوه‌ی فرانسه،انواع نوشیدنی‌های‌گرم،ازجمله‌: ا سپرسو، ماکیاتو، آمریکانو، هات‌چاکلت، کاپوچینو و لاته نیز تهیه می‌کند.
و به کمک نازل بخار آن، میتوان برای نوشیدنی‌هایی مثل: لاته و کاپوچینو،فوم شیر تهیه‌کرد.
از جمله امکانات این دستگاه :دم‌آوری بهینه‌ی قهوه‌ی‌فرانسه، تهیه‌ی همزمان دو فنجان قهوه و سیستم گرم‌ نگه‌دارنده‌ ی قوری با گنجایش ده فنجان قهوه فرانسه، می‌باشد.
در آخر باید بگویم اگر به دنبال یک قهوه‌ساز باکیفیت، زیبا و پرکاربرد، همراه باقابلیت تهیه قهوه فرانسه هستید، تنها پیشنهاد ما به شما مدل‌های سری 4 می‌باشد.

قهوه ساز دلونگی BCO 431

قهوه ساز دلونگی BCO 431

قهوه ساز دلونگی 431 یکی از بهترین قهوه سازهای ساخت این برند است که علاوه بر ظاهری خاص و زیبا از ویژگی های فوق العاده ای نیز برخوردار است. همین موضوع باعث شده است تا این قهوه ساز به یکی از بهترین قهوه سازهای ساخت این برند تبدیل شود.

بدنه این دستگاه از جنس پلاستیک و استیل ضد زنگ است. همین موضوع باعث می شود تا امکان شست و شوی این قهوه ساز در صورت نیاز فراهم باشد.

سیستم خاموش کننده خودکار این سیستم موجب افزایش عمر این دستگاه شده است.

از دیگر ویژگی های متمایز کننده آن می توان به دارا بودن نازل بخار، سینی چکه گیر، گرم کن فنجان و نشانگر سطح آب اشاره کرد.

راهنمای خرید قهوه ساز و اسپرسو ساز دلونگی

اگر قصدتان برای خرید قهوه ساز دلونگی جدی است، لازم است تا قبل‌ از هر گونه اقدام به یک سری نکات توجه داشته باشید. در ادامه به معرفی چندین نکته طلایی خواهیم پرداخت که کمک می‌ کند در هنگام خرید قهوه ساز دلونگی موفق‌ تر عمل کنید. این نکات عبارتند از:

انتخاب یک مجموعه معتبر برای خرید

از آنجایی‌ که دلونگی یکی از بهترین برندهای سازنده قهوه ساز و اسپرسو ساز در سراسر جهان است، طبیعی است که محصولات ساخته‌ شده توسط این برند نامی متقاضیان بسیار زیادی داشته باشند. همین موضوع باعث می شود تا در سراسر جهان فروشگاه‌ های بسیاری تصمیم به فروش این محصولات بگیرند. نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که انتخاب یک مجموعه معتبر برای خرید می‌ تواند نقش بسیار زیادی در کاهش هزینه‌ ها و همچنین اصالت محصول خریداری شده داشته باشد. بنابراین متخصصان توصیه می‌کنند اگر خرید محصولات اصیل برای‌ شما بسیار مهم است و می‌ خواهید با حداقل بودجه یک قهوه ساز خوب خریداری کنید، سعی کنید از نمایندگی دلونگی که در این زمینه به ارائه خدمات می‌ پردازند، کمک بگیرید. شما با خرید از نمایندگی دلونگی از خدمات این مجموعه شامل گارانتی و خدمات پس از فروش محصولات بهرمند خواهید شد.

تعیین بودجه

تنوع محصولات ساخت برند دلونگی باعث می‌ شود تا شما با تنوع بسیار زیادی در قیمت و ویژگی‌ های محصولات روبرو شوید. همین موضوع باعث می‌ شود تا شما بتوانید با توجه به بودجه‌ای که در اختیار دارید از میان مدل‌ های متنوع یکی را که بیشتر می‌ پسندید انتخاب کنید. توصیه ما به شما این است که قبل‌ از خرید بودجه‌ای که می‌ خواهید در این راه صرف کنید مشخص نمایید. این‌ گونه گزینه های مناسب برای شما بهتر مشخص می‌ شود.

گارانتی معتبر دلونگی

تمامی محصولات برند دلونگی همراه با گارانتی ارائه می‌ شود. بنابراین سعی کنید مجموعه‌ای را برای خرید انتخاب کنید که به شما گارانتی اصالت و سلامت دستگاه را ارائه دهد. در چنین شرایطی اگر مشکلی پیش آید می‌ توانید با مراجعه به نمایندگی‌ ها در کمترین زمان ممکن مشکل پیش‌ آمده را حل کنید.

نتیجه گیری

در این مطلب به معرفی بهترین دستگاه های قهوه ساز دلونگی پرداختیم و گفتیم که این دستگاه ها چه ویژگی هایی دارند. اگر قصد خرید دستگاه قهوه ساز دلونگی با کیفیت را دارید، پیشنهاد ما به شما خرید این دستگاه ها از نمایندگی های اصلی است. در واقع شما با خرید این دستگاه ها از نمایندگی های اصلی شانس خرید بهترین قهوه سازها با حداقل بودجه را خواهید داشت. تنها نمایندگی رسمی دلونگی در ایران در آدرس: تهران خیابان شریعتی بالاتر از پل صدر نرسیده به پل رومی پلاک 1782 قرار دارد و برای خرید دستگاه های قهوه ساز و اسپرسوساز برند دلونگی میتوانید با مراجعه حضوری به دفتر نمایندگی و یا با شماره 1653 (بدون پیش شماره) و شماره تماس 02122632518 با مجموعه دلونگی در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید