رپورتاژ آگهی

خرید چسب، الیاف و ضد یخ بتن در شهر مفتول

خرید چسب، الیاف و ضد یخ بتن در شهر مفتول

افزودنی بتن، از جمله محصولات مهم و کاربردی است که دارای انواع مختلفی است. هدف استفاده از افزودنی بتن، بهبود برخی خواص در این محصول است. به طور کلی به منظور افزایش مقاومت، روان‌کنندگی، استحکام و.. در بتن از مواد مختلفی استفاده می‌شود که همه آن‌ها در گروه افزودنی بتن قرار می‌گیرد. برخی از رایج‌ترین  افزودنی‌های بتن شامل چسب بتن، الیاف بتن، ضد یخ بتن و… است. شهر مفتول یکی از معتبرترین مراکز فروش انواع افزودنی بتن است. در صورتی که قصد خرید چسب بتن، الیاف بتن و ضد یخ بتن با بهترین کیفیت را دارید، با ما در این بخش همراه باشید.

خرید چسب بتن

از جمله افزودنی‌های پراهمیت در بتن، چسب بتن است. این محصول در واقع پلیمر امولوسیونی است. افزودن چسب بتن در بتن، سبب ایجاد خواصی در بتن می‌شود. به طور کلی استفاده از چسب بتن سبب افزایش مقاومت خمشی و کششی، افزایش دوام بتن، گچ و آهک می‌شود. اما یکی از مهم‌ترین  کاربردهای چسب بتن، افزایش خاصیت چسبندگی در بتن است. این محصول از نظر ظاهری و فیزیکی، محصولی شیری رنگ است که به شکل مایع تولید می‌شود. چسب بتن در وزن‌های مختلفی ارائه می‌شود.

با استفاده از چسب بتن به راحتی می‌توان بتن جدید را روی بتن قدیمی قرار داد. در گذشته برای اینکار از ملات ماسه و سیمان استفاده می‌شد. اما امروزه استفاده از چسب بتن سبب می‌شود تا قدرت چسبندگی افزایش پیدا کرده و همچنین در وقت و انرژی صرفه‌جویی شود. استفاده از این محصول خاصیت نفوذپذیری در بتن را افزایش می‌دهد. همچنین بتن را آب‌بندی می‌کند. در صورتی که در سازه بتنی از چسب بتن استفاده شود، عمر بتن افزایش پیدا کرده و ترک نمی‌خورد.

استفاده از چسب بتن در موارد مختلف رایج است. از جمله مهم‌ترین  کاربرد چسب بتن، پوشاندن ترک‌های موزاییک، ترمیم بتن قدیمی، پر کردن درزهای ساختمان، ترمیم سازه‌های بتنی، اتصال میلگرد به بتن و… است. چسب بتن در انواع مختلفی تولید می‌شود. هر یک از آن‌ها نیز کاربرد متفاوتی دارند اما همگی سبب ایجاد مقاومت در بتن و همچنین افزایش خواص مکانیکی و فیزیکی بتن می‌شوند. خرید چسب بتن به منظور استفاده در ساختمان‌سازی بسیار مهم است.

خرید الیاف بتن

خرید الیاف بتن

دومین افزودنی بتن، الیاف بتن است. الیاف در واقع مصالحی جدید در ساختمان‌سازی است. امروزه در ساختمان‌سازی و موارد مختلف دیگر، به طور گسترده از الیاف بتن استفاده می‌شود. استفاده از الیاف بتن، به منظور افزایش مقاومت در بتن و جلوگیری از شکنندگی آن بسیار مهم است. الیاف بتن معمولا در کنار آرماتور استفاده می‌شود. این مسئله سبب می‌شود تا خصوصیات مهندسی بتن به مقدار قابل توجهی افزایش پیدا کند. در نتیجه بتن در برابر ضربه و شکنندگی مقاومت بالایی پیدا می‌کند. این مسئله سبب می‌شود سازه مقاومت بالایی در برابر زلزله داشته باشد. بنابراین اصلی‌ترین  خاصیت الیاف بتن، افزایش مقاومت و انعطاف‌پذیری در بتن است. همانطور که می‌دانید مقاومت بتن در برابر نیروی کششی پایین است. بنابراین لازم است از ابزاری استفاده شود تا این ضعف را جبران کند. از این رو در ساختمان‌سازی علاوه بر میلگرد از الیاف بتن نیز استفاده می‌شود تا این ضعف به خوبی جبران شده و به اصطلاح بتن مسلح گردد.

با استفاده از الیاف بتن می‌توان میلگرد و آرماتور حرارتی را حذف نموده و الیاف بتن را جایگزین نمود. از طرفی استفاده از این محصول سبب می‌شود تا زمان اجرای پروژه به مقدار چشم‌گیری افزایش پیدا کند. افزایش عمر بتن و جلوگیری از خستگی بتن از دیگر مزایای استفاده از این محصول است. جهت خرید الیاف بتن با شهر مفتول در ارتباط باشید.

خرید ضد یخ بتن

خرید ضد یخ بتن

بتن‌ریزی در هوای سرد نیازمند ضد یخ بتن است. بنابراین خرید ضد یخ بتن به منظور بتن‌ریزی در هوای سرد بسیار مهم است. استفاده از ضد یخ بتن به منظور جلوگیری از یخ زدن بتن بسیار مهم است. در صورتی که از ضد یخ استفاده نشود، بتن به راحتی منجمد می‌شود و در برابر نفوذ آب نیز مقاومت ندارد. یخ زدن بتن سبب از بین رفتن خواص مکانیکی و فیزیکی بتن می‌شود و عملا به زودی تخریب می‌گردد.

از آن جایی که آب یکی از اجزای بتن است، بنابراین در صورتی که در مجاورت سرما قرار گیرد، به آسانی منجمد می‌شود. ترک خوردک، پوک شدن و از بین رفتن مقاومت از جمله اصلی‌ترین  خطرات منجمد شدن بتن است. ضد یخ بتن ماده‌ای شیمیایی و مهم است که نقطه انجماد آب درون بتن را کاهش می‌دهد. در نهایت بتن در برابر سرما یخ نمی‌زند. ضد یخ بتن در انواع مختلفی تولید و به بازار عرضه می‌گردد. انواع ضد یخ شامل نمک‌های محلول غیر آلی،  محلول آلی، ضد یخ گیرش سریع و افزودنی جامد است. ضد یخ به صورت پودری، مایع و فایبر ساخته می‌شود.

به منظور خرید انواع افزودنی بتن باکیفیت، انواع توری، تیرچه و… با شهر مفتول در ارتباط باشید. جهت دریافت مشاوره رایگان و خرید با شماره 02154483 تماس بگیرید و یا به وب سایت https://shahrmaftool.com/ مراجعه کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید