رپورتاژ آگهی

معرفی بهترین موسسه زبان انگلیسی در تهران

معرفی بهترین موسسه زبان انگلیسی در تهران

امروزه یادگیری زبان انگلیسی از اهمیت به‌سزایی برخوردار است.ما در این مقاله به معرفی بهترین موسسه زبان انگلیسی تهران می‌پردازیم.

برای کسانی که قصد یادگیری زبان انگلیسی را دارند اولین و اساسی‌ترین گام، انتخاب موسسه زبان انگلیسی معتبر است. موسسه‌ای که بر اساس تجربه و سوابق آن بتوان به آن اعتماد کرد و آن را برای یادگیری زبان انگلیسی، این زبان جهانی برگزید. این موضوع خصوصا زمانی بیشتر اهمیت پیدا می‌کند که افراد با انتخاب‌های متعددی در سطح شهری مانند تهران روبرو باشند. در ابتدا نگاهی به دوره‌های مختلف آموزش زبان داشته باشیم که افراد با اهداف مختلف در آن شرکت می‌کنند.

آموزش فشرده زبان چیست و چگونه انجام می‌شود؟

یکی از خدماتی که موسسه زبان انگلیسی آن را ارائه می‌دهد، آموزش فشرده زبان انگلیسی است. بسیاری از افراد به دلایل مختلف آموزش زبان را به صورت فشرده انتخاب می‌کنند. این موضوع به دلایل متنوعی می‌تواند مفیدتر از کلاس‌های عادی باشد به شرط آن که آموزش آن توسط موسسه زبان انگلیسی معتبر صورت گیرد.
این کلاس‌ها به دلیل فشردگی ساعت و تعداد روز در هفته، زمان زیادی از فرد را به خود اختصاص می‌دهند. همین موضوع باعث می‌شود تا افراد درگیری ذهنی بیشتری با آن پیدا کنند. این سرعت در یادگیری جذابیت‌های زیادی را برای مخاطب به همراه دارد. او پس از مدتی به آسانی می‌تواند در مکالمات زبان انگلیسی شرکت کند، آهنگ‌ها و فیلم‌های انگلیسی زبان را متوجه شود و حتی ارتقای شغلی دریافت کند. البته تمامی این موارد به شرطی صورت می‌گیرد که موسسه زبان انگلیسی صلاحیت لازم را در این امر داشته باشد.

آیا امکان آموزش فشرده و آنلاین زبان انگلیسی وجود دارد؟

آموزش فشرده زبان انگلیسی به همان اندازه که مورد نیاز و تقاضای افراد از اقشار مختلف جامعه است، می‌تواند دارای محدودیت برای آنان باشد. بسیاری از افراد از جمله کارمندان و دانشجویان به دلیل محدودیت زمانی و اشتغال، امکان شرکت در کلاس‌های حضوری را ندارند.
آموزش آنلاین زبان انگلیسی به صورت فشرده دقیقا همان چیزی است که به کمک زبان‌آموزان می‌آید. موسسه زبان انگلیسی به خوبی این موضوع را درک کرده که افراد برای یادگیری زبان به صورت فشرده نیاز به آموزش از راه دور و آنلاین را دارند. با آموزش آنلاین زبان انگلیسی افراد به آسانی می‌توانند در مکان‌های مختلف اقدام به یادگیری زبان کنند.
یکی از خصوصیات موسسه زبان انگلیسی معتبر، برگزاری کلاس‌های فشرده زبان انگلیسی به صورت کاملا علمی از مبتدی تا پیشرفته است. مزیت بسیاری از کلاس‌های آنلاین زبان انگلیسی، ضبط کلاس‌ها است. ضبط کلاس‌ها به زبان‌آموزان این امکان را می‌دهد تا در صورت غیبت در جلسه بتوانند به آن دسترسی پیدا کنند.
از آن جایی که هر جلسه از کلاس‌های فشرده زبان برابر با چند جلسه کلاس عادی‌ است، از دست دادن هر جلسه هزینه بیشتری را به همراه دارد. بر همین اساس ضبط کلاس‌های فشرده موسسه زبان انگلیسی موضوع مهمی به شمار می‌رود.

معرفی بهترین موسسه زبان انگلیسی در تهران

کلاس‌های آموزش زبان ویژه شرکت‌ها

بسیاری از شرکت‌ها، به خصوص نوع بین‌المللی آن به دنبال افزایش دانش زبان انگلیسی خود هستند برخی از کارمندان شرکت‌ها علی‌رغم دانش فنی بالا زبان انگلیسی خوبی را ندارند.
مدیران شرکت با علم به این موضوع به دنبال برگزاری کلاس توسط موسسه زبان انگلیسی هستند. این موضوع به خصوص در تهران (به عنوان پایتخت کشور) که بسیاری از شرکت‌های بین‌المللی را در خود جای داده، دارای اهمیت و قابل توجه است. بر همین اساس مدیران شرکت‌ها به دنبال بهترین موسسه آموزش زبان انگلیسی در تهران هستند.

چرا آموزش زبان برای شرکت‌ها دارای اهمیت است؟

همانطور که گفته شد بسیاری از شرکت‌ها دارای ابعاد تجارت خارجی هستند. کارمندان به منظور ایجاد ارتباط با طرفین خارجی خود بایستی از زبان انگلیسی به عنوان زبان بین‌المللی استفاده کنند. این موضوع برای موارد متعددی به کار می‌رود. بازاریابی محصول و خدمات شرکت، نگارش نامه رسمی، مکالمات و ارائه پلن شرکت، توضحیح امور مالی و حسابداری، چانه‌زنی در معاملات، آداب برقراری ارتباط در جلسات، معرفی استراتژی و اعضای تیم و … همه از جمله نکاتی هستند که کارمندان در یادگیری زبان انگلیسی باید بیاموزند.

صرفه‌جویی در زمان و هزینه در کلاس زبان شرکت‌ها

به طور حتم هر فرد بسته به پوزیشن شغلی و وظایف محوله، باید یک یا چند و یا همه این موارد را بیاموزد. یکی از نکاتی که یادگیری زبان انگلیسی توسط شرکت‌ها در بردارد، صرفه‌جویی در وقت و هزینه کارمندان است. برگزاری کلاس در محیط شرکت برای عده زیادی از افراد هزینه و زمان رفت‌وآمد به موسسه زبان انگلیسی را حذف می‌کند. از سوی دیگر یادگیری جمعی به نوعی باعث شکل‌گیری رقابت سالم در میان زبان‌آموزان می‌شود.
این رقابت انگیزه کارمندان را برای یادگیری و حل تمرین‌های زبان دوچندان کرده و پیشرفت در یادگیری را به دنبال دارد.

شرکت در دوره‌های زبان شرکتی به صورت انفرادی

بسیاری از افراد به منظور ارتقای رزومه و پوزیشن شغلی تصمیم به شرکت در کلاس‌های آموزش زبان می‌گیرند. این دوره‌ها می‌تواند شامل مواردی مانند: مکالمه، نگارش ایمیل، استراتژی و … باشد. هر کدام از آن‌ها باعث افزایش کارایی فرد و بهره‌وری شرکت می‌شود. بر همین اساس افراد خصوصا ساکنین تهران، به دنبال بهترین موسسه آموزش زبان در تهران هستند. برای فهم بهترین بودن می‌توان به سابقه موسسه زبان، سواد اساتید و اعتماد سازمان‌های مهم به آن‌ها توجه کرد. این المان‌ها نشان‌دهنده حرفه‌ای بودن کلاس‌ها در آن است.

معرفی بهترین موسسه زبان انگلیسی در تهران

آموزشگاه سفیر انتخاب مناسب برای بهترین موسسه آموزش زبان انگلیسی تهران

برای بسیاری از کسانی که به دنبال یادگیری زبان انگلیسی هستند، اولین گام یافتن موسسه‌ای معتبر است. این موضوع خصوصا در کلان‌شهرهایی چون تهران که تعداد بالایی از موسسات در آن به چشم می‌خورد اهمیت ویژه‌ای دارد. تفکیک موسسه حرفه‌ای و قابل اعتماد از موسسه‌های دیگر می‌تواند به قیمت صرف هزینه و وقت بالای افراد تمام شود.
یکی از موسسات معتبر که سال‌هاست فعالیت خود را گسترش و رشد است، موسسه زبان سفیر گفتمان است. موسسه سفیر گفتمان با درک نیاز و اهداف افراد در یادگیری و آموزش زبان، بیش از 63 واحد را در سطح شهر تهران و شهرستان‌های آن فعال کرده است.
مراکز سفیرگفتمان با بهره‌گیری از اساتید خبره، برنامه آموزشی منظم، نظارت بر روند یادگیری زبان‌آموز، پشتیبانی کلاس‌ها و … انتخابی مناسب برای اهداف مختلف زبان انگلیسی است.

سابقه درخشان در آموزش زبان انگلیسی

سفیر گفتمان با وجود تجربه 23 ساله در آموزش زبان انگلیسی و دریافت گواهینامه ISO در مدیریت کیفیت کلاس‌ها محلی مناسب برای یادگیری زبان انگلیسی است. افراد و شرکت‌ها می‌توانند دوره‌های متنوعی که در این موسسه تهیه شده است را بررسی و مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کنند.
دوره‌های مبتدی تا حرفه‌ای آموزش زبان، آموزش آیتلس، تافل، دوره‎های تجاری، مکالمه و حتی دوره‌های فشرده، از جمله دوره‌هایی هستند که قابلیت دسترسی و شرکت در آن‌ها به صورت آنلاین و یا حضوری فراهم شده است.

اعتماد شرکتهای بزرگ به موسسه زبان سفیر

یکی از مواردی که موسسه سفیر گفتمان را به عنوان بهترین موسسه آموزش زبان انگلیسی تهران معرفی می‌کند، اعتماد شرکت‌های مطرح ایرانی به آن است.
شرکت‌های بزرگی که با هدف ارتقای دانش زبان انگلیسی کارکنان خود اقدام به برگزاری کلاس در این موسسه کرده‌اند. از جمله آن‌ها می‌توان به: اسنپ، بیژن، رفاه، بانک ملی، همراه اول، مخابرات، ایران ایر، چرم مشهد، وزارت امور خارجه و ده‌ها شرکت دیگر اشاره کرد.
اعتماد این سازمان‌ها به نوعی تعیین‌کننده سطح بالای برگزاری دوره در این موسسه زبان انگلیسی است. اگر شما نیز به دنبال یادگیری این زبان به صورت آنلاین یا حضوری، فشرده و یا معمولی، تجاری یا مکالمه هستید، موسسه زبان انگلیسی سفیر همان گزینه‌ای است که انتخابی مناسب برای دوره‌های مختلف به شمار می‌رود.
برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت این موسسه آموزش زبان انگلیسی در صفحه تماس با ما مراجعه کرده و راهنمایی بیشتر را از کارشناسان پشتیبانی دریافت کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید