دیجی پی

امتیاز

‫‎بد

‫‎از 58 رای

2.05

%31

‫18 نفر
پیشنهاد می‌کنند.

%12.1

‫7 نفر
مطمئن نیستند.

%56.9

‫33 نفر
پیشنهاد نمی‌کنند.

‫9 رای

5
‫5 رای

4
‫3 رای

3
‫4 رای

2
‫37 رای

1

مشاهده سایت دیجی پی

mydigipay.com

اگر تجربه خرید و یا استفاده از خدمات دیجی پی را دارید، نظر خود را برای راهنمایی دیگر کاربران در این صفحه بنویسید. همچنین اگر قصد استفاده از این سایت را دارید، می توانید نظر خریداران، مشتریان و کاربران را در این صفحه بخوانید و رتبه و اعتبار دیجی پی را ببینید.

www.mydigipay.com

دسته‌بندی: ,
تبلیغات
‏(58) رای

نظر شما چیست؟

آنچه دیگران می گویند …

  1. رضا

    من: پیشنهاد نمیکنم

    *** واقعی

    *** واقعی
    آقا هیچ‌کس این وامشو میگیره که کاملا می‌ره تو پاچش
    اول ۵۰ تومن میگیرن بعدش باز ۲۰ ۳۰ تومن میگیرن هزینه پست و… هم هست
    از آخر هم به غیر از سود بانک خود دیجی پی ۵ میلیون تومان به عنوان کارمزد خودش میگیره و اگه هم بخواین لغو کنین اون دولایی که دادین از جیبتون رفته

    (6) (0)

    این نظر مشکل دارد؟ اگر این نظر خلاف قوانین سایت منتشر شده است آن را گزارش کنید تا بررسی کنیم.

  2. امیر

    من: پیشنهاد میکنم

    دیجی‌پی خدمات خوب و کارآمدی رو ارائه میده.

    بنظرم توی این شرایط و وضعیت داره خدمات خوبی ارائه میده و دنبال بهتر کردنش هم هست. یکم توی پشتیبانی مشکل داره ولی در کل بنظرم دمشون گرم.

    (0) (6)

    این نظر مشکل دارد؟ اگر این نظر خلاف قوانین سایت منتشر شده است آن را گزارش کنید تا بررسی کنیم.

  3. مهدی

    من: در موردش مطمئن نیستم

    دیجی پی بدنیست ولی در روند اختصاص وام خیلی اذیت میکنه و باید مراحلی که هزینه دارن و به خاطر مثلا 😑 اشکالات سیستمی شون چند بار بگذرونی که خیلی مسخرس !

    (2) (2)

    این نظر مشکل دارد؟ اگر این نظر خلاف قوانین سایت منتشر شده است آن را گزارش کنید تا بررسی کنیم.

  4. nznn_zhra

    من: پیشنهاد میکنم

    دیجی پی خدمات بسیار خوب و متنوعی داره که من از همه شون استفاده میکنم و راضی هم هستم.
    اما یکی از خدماتی از این برنامه استفاه کردم و اصلا راضی نبودم، درگاه پرداخت شخصی هستش.
    متاسافانه برخلاف بقیه صفحات این برنامه، درگاه پرداخت شخصی برنامه بشدت رابط کاربری ضعیفی داره و کار باهاش حتی از کار با سایت های ضعیف پرداخت مثل پرداخت کیش و پارسیان هم سخت تره!
    از قابلیت های دیجی پی هم خرید اعتباری از دیجی کالا هست که تا سقف بیست میلیون تومان اعتبار پرداخت اقساطی با کارمزد ها ۵ تا ۲۰ درصد میگیره که تقریبا زیاده ولی من تا حالا از پرداخت اعتباری استفاده نکردم.
    همچنین یکی از خدمات جدید دیجی پی، «بیمه تجهیزات الکترونیک» هست که با همکاری بیمه پارسیان، گوشی یا لپ تاپی یا… که از دیجی کالا خرید میکنید بیمه میکنند. بیمه یک ساله با جبران خسارت خرابی ده درصدی و سرقت بیست درصدی کالا رو به مدت ۱ سال بیمه میکنه که یجورایی شده یه راه دیگه برای پول گرفتن از مردم و سود بیشتره ولی از ایده شون برای این کار خیلی خوشم اومد و خیل برام جالب بود. اگر گوشی یا لپ تاپ یا … از دیجی کالا خرید کنید با پرداخت هزینه ای نزدیک به ۵۰۰ هزار تومن این بیمه رو میتونید تا ۷ روز بعد از دریافت کالا درخواست بدید و بیمه براتون صادر بشه(همزمان با خرید هم میتونید بیمه رو خرید کنید ولی بعد از دریافت حتما باید فعال کنید وگرنه منقضی میشه). در حال حاضر هم دریافت رسید بیمه نامه نه از اپ دیجی پی و نه از اپ دیجی کالا امکان پذیر نیست و فقط میتونید از سایت دیجیکالا با کامپیوتر یا لپ تاپ رسید بیمه رو دریافت کنید (رسید به صورت فایل پی دی اف هست و باید خودتون چاپ کنید)

    (0) (3)

    این نظر مشکل دارد؟ اگر این نظر خلاف قوانین سایت منتشر شده است آن را گزارش کنید تا بررسی کنیم.

  5. Tomrus123

    من: پیشنهاد میکنم

    فروش اقساطی تلویزیون xvision عالی بود و ما به صورت اقساطی خرید کردیم ازشون. خیلی راضی بودم.
    اینم لینک خرید تلویزیون هاشون:

    (0) (5)

    این نظر مشکل دارد؟ اگر این نظر خلاف قوانین سایت منتشر شده است آن را گزارش کنید تا بررسی کنیم.

  6. محدی

    من: پیشنهاد نمیکنم

    کتاب واریز وجه پول به کیف پول

    بنده مبلغ یک میلیون تومن از طریق دیجی پی به کیف پول واریز کردم که اپلیکیشن دیجی پی زد و پول رو از حسابم کم کرد و به کیف پولم اضافه نکرد با توجه به اینکه به شعبه بانک مراجعه کردن و کد رهگیری و ارجاع و شماره مرجع را هم به پشتیبانی دیجی پی اعلام کردم متاسفانه هنوز پول را به حسابم واریز نکردن الان حدود یک هفته است که از این قضیه میگذرد اما متاسفانه هیچ اقدامی صورت نگرفته و پشتیبانی جوابگوی بنده نیست

    (4) (0)

    این نظر مشکل دارد؟ اگر این نظر خلاف قوانین سایت منتشر شده است آن را گزارش کنید تا بررسی کنیم.

  7. محمد مختاری

    من: پیشنهاد میکنم

    دیجی پی به نظرم خوبه فقط مشکلی که داره اینه که باید کارت بانکی و سیم کارت به نام یکی باشه

    (0) (3)

    این نظر مشکل دارد؟ اگر این نظر خلاف قوانین سایت منتشر شده است آن را گزارش کنید تا بررسی کنیم.

  8. مریم علیپور

    من: پیشنهاد میکنم

    دیجی پی کلا خدمات خوبی میده به نظرم خوبه

    (0) (4)

    این نظر مشکل دارد؟ اگر این نظر خلاف قوانین سایت منتشر شده است آن را گزارش کنید تا بررسی کنیم.

×

Continue as a Guest

Don't have an account? Sign Up

امتیاز

‫‎بد

‫‎از 58 رای

2.05

%31

‫18 نفر
پیشنهاد می‌کنند.

%12.1

‫7 نفر
مطمئن نیستند.

%56.9

‫33 نفر
پیشنهاد نمی‌کنند.

‫9 رای

5
‫5 رای

4
‫3 رای

3
‫4 رای

2
‫37 رای

1

مشاهده سایت دیجی پی

mydigipay.com

نام کسب و کار یا محصـول را تایپ کنید. مثلا: دیجی کالا