رپورتاژ آگهی

چطور اسپانیایی یاد بگیریم؟

چطور اسپانیایی یاد بگیریم؟

اسپانیایی یکی از رایج ترین زبان های روی کره زمین است. چه بخواهید در خارج از کشور در یک کشور اسپانیایی زبان تحصیل کنید یا رزومه خود را بهبود بخشید، دانستن زبان اسپانیایی به طرق بی شماری برای زندگی شما مفید خواهد بود.

در این مطلب می خواهیم با توجه به اهمیت زبان اسپانیایی برای یادگیری به شما روش هایی را برای یادگیری این زبان معرفی کنیم تا به شما در مسیر یادگیری این زبان کمک شایانی کرده باشیم.

یادگیری زبان اسپانیایی در کلاس درس

اسپانیایی یکی از زبان ‌های مورد مطالعه در سیستم ‌های آموزشی و دانشگاه‌ های سراسر جهان است. یادگیری در کلاس درس محبوب ترین گزینه برای زبان آموزان در مقاطع ابتدایی یا دانشگاه است. این نوع از آموزش اجازه می دهد تا مطالعه فشرده تر و منظم تر با بازخورد معلمانی که زبان را می دانند و می توانند اشتباهات را در زمان وقوع تصحیح کنند و محتوا را به روشی تعاملی آموزش دهند همراه باشد. داشتن دانش آموزان دیگری که در حال یادگیری زبان اسپانیایی برای صحبت و تمرین با آنها هستند، منبع ارزشمندی برای زبان آموز هر زبانی است.

اگرچه یک کار تمام وقت ممکن است برنامه شما را محدود کند، اما تعهد به یک یا دو بار کلاس در هفته بعد از کار یا آخر هفته ها واقعاً می تواند مهارت های زبان اسپانیایی شما را به روشی قابل اندازه گیری بهبود بخشد.

آموزش زبان اسپانیایی با معلم خصوصی

تدریس خصوصی تجربه یادگیری مناسب تری نسبت به یادگیری کلاسی سنتی با بسیاری از مزایا ارائه می دهد. داشتن یک معلم زبان اسپانیایی ماهر که می تواند به شما کمک کند تلفظ خود را کامل کنید و از نزدیک با شما در مورد جنبه هایی از زبان اسپانیایی که برای شما دردسر ایجاد می کند همکاری کند، راهی عالی برای بهبود سریع مهارت های شما است – بدون اینکه معلمی نیاز به تقسیم زمان و توجه بین چندین دانش آموز داشته باشد.

دوره های زبان اسپانیایی، برنامه ها و نرم افزار آنلاین

بسیاری از دوره‌ ها و برنامه‌ های آنلاین اسپانیایی وجود دارد که از قیمت مناسب تا بسیار گران اجرا می ‌شوند. این دوره های اسپانیایی به شما امکان می دهد در زمان خود یاد بگیرید و اغلب تعاملی تر و جذاب تر از بسیاری از دوره ها و منابع اسپانیایی رایگان هستند. به علاوه، بسیاری از بهترین محصولات موجود در بازار دائماً با مواد جدید و تازه بروز می شوند، بنابراین می توانید مرتبط ترین تجربه یادگیری موجود را دریافت کنید.

یادگیری اسپانیایی با پادکست، آهنگ و منابع صوتی

استفاده از پادکست های اسپانیایی برای تمرین اسپانیایی راهی عالی برای یادگیری و تمرین زبان اسپانیایی است. از پادکست های سطح مبتدی اسپانیایی مانند A Zero To A Hero که بر ساختن اصول گرامر و واژگان اسپانیایی تمرکز دارد تا پادکست های داستان سرایی روایی متوسط و پیشرفته مانند Radio Ambulante، می توانید پادکست های اسپانیایی زیادی را برای انتخاب پیدا کنید.

گوش دادن به آهنگ های اسپانیایی تقریباً مانند پادکست های اسپانیایی عمل می کند. هر دو می توانند برای گوش دادن منفعلانه در حین رفت و آمد روزانه، پختن شام یا قدم زدن در محله خود عالی باشند. با آهنگ‌ ها، گروهی از اشعار اغلب بیش از یک بار تکرار می‌شود و فرصت ‌های زیادی برای شنیدن متن ‌ها به‌طور مکرر به شما می‌دهد.

اما مهم است که به خاطر داشته باشید که برای تسلط واقعی بر یک زبان، باید کارهای بیشتری از گوش دادن به آن زبان انجام دهید. احتمالاً می خواهید صدا را با روش های دیگر یادگیری اسپانیایی نیز تکمیل کنید. سعی کنید رونوشت‌های پادکست اسپانیایی یا متن آهنگ‌ها را برای تمرین بیشتر بخوانید و یک دفترچه یادداشت داشته باشید تا کلمات و عبارات جدیدی را که می‌شنوید بنویسید تا بعداً مرور کنید.

یادگیری با برنامه های تلویزیونی و فیلم های اسپانیایی

تماشای فیلم های اسپانیایی و برنامه های تلویزیونی اسپانیایی راهی عالی برای ارتباط با زبان اسپانیایی در قالبی سرگرم کننده و جذاب است. می‌توانید محتوای خوب زیادی از همه ژانرهای مختلف و برای همه سطوح مهارت یادگیری در سرویس‌های پخش مانند Netflix و Amazon Prime پیدا کنید. نمایش هایی مانند Jane the Virgin و Narcos برای آموزش گوش شما به زبان اسپانیایی که با دیالوگ های انگلیسی آمیخته شده است عالی هستند و نمایش هایی مانند Elite که کاملاً به زبان اسپانیایی هستند چالش های اضافی هستند اگر اصلاً نمی خواهید به انگلیسی تکیه کنید.

وقتی در حال تماشا هستید، می‌توانید برای تمرین بیشتر خواندن، زیرنویس‌ ها را به زبان اسپانیایی نمایش دهید. سعی کنید از تماشای رسانه های دوبله شده به زبان مادری خود اجتناب کنید، زیرا در نهایت هیچ زبان اسپانیایی نمی شنوید! اگر دیالوگ خیلی سریع است، می‌توانید چیزی را که تماشا می‌کنید متوقف کنید تا به خودتان فرصتی بدهید تا آنچه را می‌شنوید پردازش کنید و کلمات ناآشنا را بنویسید. و هنگامی که از فیلم‌ ها و سریال‌ های تلویزیونی برای یادگیری اسپانیایی استفاده می‌ کنید، نترسید که آن‌ها را به چند قسمت تقسیم کنید تا به مغزتان استراحت بدهید.

کلاس های آموزش زبان اسپانیایی در موسسه زبان دهخدا

موسسه زبان دهخدا با توجه به گسترش و اهمیت زبان اسپانیایی به برگزاری کلاس آموزش زبان اسپانیایی به صورت گروهی و خصوصی و به شکل آنلاین و حضوری پرداخته است تا بتواند سهمی در آموزش این زبان پرطرفدار داشته باشد.

کلاس های آنلاین با بالاترین کیفیت در پلتفرم اختصاصی خود موسسه بوده و با توجه به امکاناتی که این کلاس ها دارند شبیه سازی مناسب از کلاس های حضوری می باشند.

تعیین سطح و مشاوره برای ثبت نام به صورت رایگان می باشد و شما می توانید زیر نظر اساتید مجرب و نیتیولایک با یک برنامه ریزی عالی این زبان را یاد بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید