رپورتاژ آگهی

معرفی بهترین هتل های مرکز شهر فرانکفورت

معرفی بهترین هتل های مرکز شهر فرانکفورت

فرانکفورت شهر جذاب آلمان است با جاذبه‌های تاریخی، طبیعی و مدرن که ترکیب فوق‌العاده‌ای را تشکیل داده است. در سفرتان به آلمان، نباید از فرانکفورت غافل شوید، شهری که هم مرکز فرهنگی و گردشگری آلمان است و هم مرکز اقتصادی، از این رو همه چیز برای ارائه به توریست‌ها دارد. مهمتر اینکه هتل های فرانکفورت خود از جاذبه‌های این شهر هستند، با معماری زیبا و امکانات کامل که لذت سفر را برای مسافر تکمیل می‌کنند. اگر قصد سفر به فرانکفورت را دارید، بهتر است پیشنهادات زیر برای رزرو هتل فرانکفورت را مطالعه کنید.

اقامت در نزدیکی جاذبه های فرانکفورت

فرانکفورت با ساختمان‌ها و اماکن گردشگری متعدد، شهری است که فعالیت‌های فرهنگی بسیاری در سطح این شهر برگزار می‌شود. در این شهر گالری‌ها و موزه‌های متعددی برای گردشگران وجود دارد، از این رو اقامت در مرکز شهر بهترین گزینه برای گردشگران فرانکفورت است. در ادامه تعدادی از بهترین هتل های فرانکفورت که در مرکز شهر قرار گرفته‌اند را معرفی می‌کنیم.

هتل های ارزان فرانکفورت

از میان هاستل‌ها و هتل‌های دو و سه ستاره فرانکفورت می‌توانید اقامتگاه ارزان و مناسبی پیدا کنید. در ادامه تعدادی از آن‌ها را معرفی می‌کنیم.

هتل ادمیرال فرانکفورت ام مین

این هتل سه ستاره است و تنها چند قدم با باغ جانورشناسی فرانکفورت و پنج دقیقه تا منطقه خرید Zeil فاصله دارد. هتل ادمیرال در منطقه اوستنده قرار گرفته و 47 اتاق دارد. اتاق‌های این هتل مجهز به تلویزیون با برنامه‌های سرگرمی و ماهواره، تلفن، گاو صندوق، قهوه ساز، اینترنت رایگان و خشکشویی هستند.

هاستل فرانکفورت ام مین

این هاستل دو ستاره است و تنها چند قدم با منطقه مالی و 11 دقیقه پیاده تا نمایشگاه تجاری فرانکفورت فاصله دارد. در واقع این هاستل یکی از گزینه‌های ارزان و مقرون به صرفه برای اقامت در فرانکفورت محسوب می‌شود. 50 اتاق دارد و همچنین می‌توانید از سالن نهارخوری و صبحانه بوفه هتل هم استفاده کنید. همچنین وای فای رایگان، انبار چمدان، تلویزیون از دیگر امکانات این هاستل هستند.

هتل هالیدی این اکسپرس

هتل هالیدی این یک هتل سه ستاره در منطقه مسه است. اتاق‌های هتل دارای تهویه مطبوع، اینترنت رایگان، تلویزیون و سایر امکانات اقامتی هستند. این هتل به نمایشگاه بین‌المللی فرانکفورت نزدیک است و امکانات مناسب برای معلولان ارائه می‌دهد. بار و رستوران، شاتل فرودگاه، خشکشویی، پارکینگ، سالن ورزش و گاوصندوق از امکانات این هتل به شمار می‌روند.

هتل تریپ این باجت

این هتل سه ستاره در منطقه گالوس قرار گرفته و دارای 46 اتاق با مینی بار، تلویزیون، حمام و وای فای است. این هتل 10 دقیقه پیاده‌روی تا منطقه مالی و نمایشگاه فرانکفورت فاصله دارد.

معرفی بهترین هتل های مرکز شهر فرانکفورت

هتل های لوکس فرانکفورت

اگر به دنبال اقامت در هتل های لوکس و پنج ستاره هستید، فرانکفورت گزینه‌های بسیاری برای شما دارد. از جمله مواردی که در ادامه معرفی می‌شوند:

هتل گرند هسیسچر هوف

این هتل پنج ستاره در نزدیکی اسکای لاین پلازا قرار دارد. طراحی این هتل ترکیبی از مدرن و سنتی است. اتاق‌های بزرگ و لوکس با پنجره‌های بزرگی که رو به شهر قرار گرفته‌اند. رستوران هتل با دکوراسیون زیبا، غذاهای بین‌المللی و خوشمزه، نوشیدنی‌های دلچسب و کیک‌های خانگی از مهمانان پذیرایی می‌کند. از دیگر امکانات هتل باید به مرکز تناسب اندام، اتاق ماساژ، سونا، دوچرخه سواری، پارکینگ، نگهداری کودک، شاتل هواپیمایی، خشکشویی، امکانات برای افراد معلول و … اشاره کرد.

هتل ل مریدین فرانکفورت

این هتل پنج ستاره با مبلمان شیک و معماری جذابش، امکانات فوق العاده‌ای به مهمانان خود ارائه می‌دهد. رستوران با غذاهای خوشمزه، مرکز اسپا و تناسب اندام، خشکشویی، تبادل ارز، اینترنت بی سیم، دوچرخه سواری و … از امکانات این هتل محسوب می‌شود. این هتل 250 متر با ایستگاه مرکزی فرانکفورت و 650 متر با موزه ارتباطات فاصله دارد.

هتل استایگنبرگر هوف

این هتل پنج ستاره تا خانه و موزه گوته 200 متر فاصله دارد. هتل استاینگنبرگر هوف چشم‌انداز فوق العاده‌ای به شهر دارد و اتاق‌های آن مجهز به اینترنت، تلویزیون، حمام شیک و تهویه مطبوع هستند. از دیگر امکانات این هتل می‌توان به رستوران، کتابخانه، حمام ترکی، خدمات بلیط، خشکشویی، پارکینگ، مرکز اسپا، ماساژ، شاتل هواپیمایی اشاره کرد.

هتل د وستین گرند

هتل وستین گرند فرانکفورت با فضای آرام و تابلو های زیبا و معماری بی نظیرش مهمانان را مجذوب خود می‌کند. هتل در خیابان زیل قرار دارد و تنها 500 متر با موزه هنر مدرن فاصله دارد. سه رستوران با غذاهای بین‌المللی، سوئیت ماه عسل، مرکز اسپا، سولاریوم، استخر، سونا، مرکز تجاری، سیستم تهویه، شاتل هواپیمایی، نگهداری کودک و پارکینگ از امکانات این هتل پنج ستاره است.

معرفی بهترین هتل های مرکز شهر فرانکفورت

اقامت به صرفه در فرانکفورت با فلای تودی

فرانکفورت آلمان از شهرهایی است که باید دید. خانه گوته، کلیسای فرانکفورت، باغ گیاه شناسی پالم گاردن، پل فرانکفورت، برج مسه و زندگی شبانه این شهر را باید از نزدیک تجربه کرد. برای سفر به این شهر، رزرو هتل و بلیط هواپیما فرانکفورت را از سایتی معتبر با قیمت مناسب خریداری کنید.

فلای تودی با پوشش حداکثری هتل های فرانکفورت و دسترسی به ایرلاین های معتبر برای پرواز فرانکفورت، بهترین جایی است که می‌توانید مقدمات سفر خود را تهیه کنید. از میان هتل‌هایی که در این مطلب معرفی شد و هتل های متعدد دیگر می‌توانید گزینه مناسب خود را در سایت فلای تودی به راحتی پیدا کنید. تنها کافی است زمان سفر و مدت اقامت خود را مشخص کنید تا گزینه‌های اقامتی در فرانکفورت به ترتیب از ارزانترین به شما پیشنهاد شود. به کمک فیلترهای جستجو نیز می‌توانید هتل مناسب خود را بر اساس تعداد ستاره هتل، امکانات، موقعیت و قیمت پیدا کنید.

از هر جای دنیا که باشید، رزرو هتل فرانکفورت در فلای تودی بدون نیاز به پرداخت ارزی و با استفاده از کارت‌های عضو شتاب و به صورت ریالی انجام می‌شود. مهمتر اینکه از پشتیبانی 24 ساعته فلای تودی برخوردار خواهید شد و پس از انجام مراحل رزرو، واچر هتل بلافاصله برای شما ارسال می‌شود. همه چیز برای یک سفر به یادماندنی به فرانکفورت آماده است. وارد سایت فلای تودی شوید، خرید بلیط و رزرو هتل فرانکفورت را انجام دهید و چمدان خود را ببندید.

دیدگاهتان را بنویسید