رپورتاژ آگهی

پاسپورت دومینیکا ارزانترین پاسپورت دوم برای ایرانیان

ارزانترین پاسپورت دوم

امروزه افراد با توجه به نیازهای مختلفی که در جوامع شکل گرفته، با توجه به تغییر نگرش‌های مردم و همچنین به دلایلی مختلفی ازجمله سفر بدون ویزا، سرمایه‌گذاری کردن و افتتاح حساب بانکی، در امان ماندن از آسیب‌های سیاست خارجی کشور خود، بهبود کیفیت زندگی و… به گرفتن پاسپورت دوم اقدام می‌کنند.

ازجمله مهم‌ترین مزیت‌های گرفتن پاسپورت دوم یا تابعیت دوم می‌توان به در امان بودن در برابر بی‌ثباتی ناگهانی اقتصادی و سیاسی اشاره کرد؛ به همین خاطر است که اکثر افراد در سراسر جهان سعی می‌کنند تا از طریق سرمایه‌گذاری بتوانند تابعیت دوم خود را دریافت کنند.

در ادامه مقاله همراه ما باشید تا درباره تابعیت دوم و ارزانترین پاسپورت دوم ، بیشتر برای شما صحبت کنیم.

 

 

گرفتن پاسپورت دومینیکا

همان‌طور که می‌دانید پاسپورت نوعی مدرک است که به وسیله آن می‌توانید به کشورهای مختلف جهان سفر کنید؛ از ارزانترین پاسپورت دوم در جهان می‌توان به پاسپورت دومینیکا اشاره کرد. پاسپورت دومینیکا از معروف‌ترین و ارزانترین پاسپورت‌های جهان است؛ دلیل شهرت این پاسپورت این است که در رتبه ۳۷ معتبرترین پاسپورت‌های دنیا قرار گرفته است؛ این رتبه میزان اعتبار و محبوبیت آن را نشان می‌دهد.

از مهم‌ترین ویژگی‌ها و مزایای داشتن پاسپورت دومینیکا می‌توان به امکان سفر به ۱۳۹ کشور دنیا بدون نیاز به داشتن ویزای شینگن اشاره کرد. تمامی این مزیت‌ها باعث شده‌اند تا افراد زیادی در پی اخذ ارزانترین پاسپورت دوم یعنی پاسپورت دومینیکا باشند. بنابراین برای اینکه بتوانید به کشورهای اروپایی زیادی در سراسر دنیا سفر کنید، به ارزانترین پاسپورت دوم نیاز دارید که می‌توانید به‌راحتی و با خیالی آسوده آن را از طریق موسسه مهاجرتی ویزاگرد دریافت کنید.

 

کشورهایی که با پاسپورت دومینیکا می توان به آن ها سفر کرد

در ادامه کشورهایی که با استفاده از این پاسپورت می‌توانید بدون نیاز به ویزا به آن‌ها سفر کنید را به شما معرفی می‌کنیم:

 

کشورهای مجاز قاره اروپا

کشورهای این دسته شامل موارد مختلفی می‌شود که عبارت‌اند از آندورا، اتریش، بلژیک، بلغارستان، کرواسی، قبرس، جمهوری چک، دانمارک، استونی، فنلاند، فرانسه، آلمان، یونان، مجارستان، ایسلند، ایرلند، ایتالیا، لتونی، لیختن اشتاین، لیتوانی، لوکزامبورگ، مالت، موناکو، مونته نگرو، هلند، نروژ، لهستان، پرتغال، رومانی، سان مارینو، اسلواکی، اسلوونی، اسپانیا، سوئد، سوئیس، بوقلمون، انگلستان و واتیکان.

کشورهای مجاز قاره آمریکا

از کشورهای مجاز قاره آمریکا که با این پاسپورت می‌توانید به آن‌ها سفر کنید می‌توان به کشورهایی مانند آنتیگوا و باربودا، باهاما، باربادوس، بلیز، بولیوی، برزیل، کلمبیا، کاستاریکا، کوبا، خانه جمهوری، اکوادور، گرانادا، گایانا، هائیتی، جامائیکا، نیکاراگوئه، پاناما، پرو، سنت کیتس و نویس، سنت لوسیا، سنت وینسنت و گرنادین، سورینام، ونزوئلا، ترینیداد و توباگو اشاره کرد.

کشورهای مجاز قاره آسیا

از کشورهای مجاز این قاره که با پاسپورت دومینیکا می‌توان به آن‌ها سفر کرد، می‌توان به ارمنستان، بنگلادش، کامبوج، هنگ کنگ، اممدونزی، ایران، اردن، لائوس، مالزی، مالدیو، نپال، فیلیپین، سنگاپور، سری لانکا، کره جنوبی و تیمور لست اشاره کرد.

کشورهای مجاز قاره آفریقا

با داشتن این پاسپورت می‌توانید به کشورهای مجاز قاره آفریقا ازجمله بوتسوانا، کیپ ورد، کومور، جیبوتی، مصر، گامبیا، گینه بیسائو، کنیا، لسوتو، ماداگاسکار، مالاوی، موریتانی، موریس، موزامبیک، سیشل، سومالی، سوازیلند، تانزانیا، اوگاندا و زامبیا سفر کنید.

 

کشورهای مجاز قاره اقیانوسیه

از کشورهای مجاز این قاره که با این پاسپورت می‌توانید به آن‌ها سفر کنید می‌توان به فیجی، میکرونزی، پالائو، سلیمان جزیره، تونگا، توووالو و وانواتو اشاره کرد.

همان‌طور که می‌بینید، تنها کافی است تا با پرداخت هزینه پاسپورت دومینیکا و اخذ آن، بتوانید به بهترین و جذاب‌ترین کشورهای جهان سفر کرده و در کنار عزیزانتان به یادماندنی‌ترین و فراموش نشدنی‌ترین لحظات را ثبت کنید. قابل ذکر است که بدانید قیمت پاسپورت دومینیکا بسیار مقرون به صرفه بوده و از ارزانترین و مطمئن‌ترین راه‌های گرفتن پاسپورت دوم محسوب می‌شود که می‌توانید آن را با کمک مؤسسه مهاجرتی ویزاگرد تهیه کرده و راه سفر به بسیاری از کشورهای دنیا را برای خود هموار کنید.

هزینه پاسپورت دومینیکا

مزایای گرفتن پاسپورت دومینیکا

شما برای گرفتن پاسپورت دومینیکا با دو روش کلی مواجه هستید که به طور کلی مقرون به صرفه‌تر و ارزان‌تر از دیگر کشورها بوده و در مدت زمانی کوتاه یعنی کمتر از یک سال به نتیجه دلخواه خود خواهید رسید.

شما با خرید ملک در دومینیکا، سود قطعی خود را خواهید کرد و از این بابت نیازی به نگرانی نیست و نکته جالب توجه این است که شما می‌توانید بعد از ۳ سال سرمایه خود را به شخص دیگری فروخته و به سراغ پروژه پرسودتر دیگری بروید و این روند هیچ‌گونه تأثیری در فرایند صدور پاسپورت دومینیکا شما نخواهد داشت؛ البته باید به این نکته توجه داشته باشید که اگر خود شخص خریدار متقاضی پاسپورت دومینیکا باشد، می‌تواند سهامش را بعد از ۵ سال به شخص دیگر بفروشد.

بنابراین کشور دومینیکا نسبت به دیگر کشورهایی که شرایط سرمایه‌گذاری و گرفتن تابعیت دوم را فراهم کرده‌اند شرایط بهتری داشته و ارزان‌تر است.

ناگفته نماند که این کشور برای ششمین سال متوالی و در سال ۲۰۲۲ به عنوان بهترین کشور برای سرمایه‌گذاری خارجی انتخاب شد و با پاسپورت دومینیکا می‌توانید به بیش از ۱۴۵ کشور جهان هم سفر کنید. با گرفتن ارزانترین پاسپورت دوم از طریق دومینیکا، از مزایای فوق‌العاده آن برخوردار شوید.

 

بهترین روش برای گرفتن پاسپورت دومینیکا چیست؟

از آنجایی که قیمت پاسپورت دومینیکا نسبت به دیگر پاسپورت‌ها ارزان‌تر است؛ بنابراین این کشور از سراسر جهان دعوت می‌کند تا سرمایه‌گذاری امنی را در دومینیکا تجربه کرده و با گرفتن ارزانترین پاسپورت دوم، به تمامی اهداف خود دست پیدا کنند. کم بودن هزینه پاسپورت دومینیکا و مطمئن بودن آن باعث شده تا افراد زیادی برای گرفتن پاسپورت دومینیکا اقدام کنند.

دولت دومینیکا برای گرفتن این پاسپورت دو راه ارائه کرده است که عبارت‌اند از کمک بلاعوض به دولت با مبلغ حداقل ۱۰۰ هزار دلار آمریکا و سرمایه‌گذاری در پروژه‌های مورد تأیید دولت به مبلغ ۲۲۰ هزار دلار آمریکا.

 

قیمت پاسپورت دومینیکا

جمع بندی

حال که با طریقه اخذ ارزانترین پاسپورت دوم و مزایای آن آشنا شدید، می‌توانید برای گرفتن پاسپورت دومینیکا اقدام کرده تا با راحت‌ترین، ارزان‌ترین و مطمئن‌ترین روش ممکن به تابعیت دوم خود دست پیدا کنید. با داشتن پاسپورت دوم می‌توانید به‌راحتی به کشورهای مختلف در سراسر دنیا سفر کرده و از مزایای بی‌شمار آن برخوردار شده و آینده‌ای درخشان‌تر برای خود و خانواده‌تان بسازید.

دیدگاهتان را بنویسید