رپورتاژ آگهی

نمونه کارهای طراحی وب و طراحی سایت فروشگاهی تهران در سی ام اس ایران

نمونه کارهای طراحی وب و طراحی سایت فروشگاهی تهران در سی ام اس ایران

نمونه کارهای طراحی وب به شما ویژگی های وب سایت مورد نظر را نشان می دهند که می تواند برای مثال، در طراحی سایت فروشگاهی تهران شما کمک کند. این خدمات در سی ام اس ایران قابل پیگیری است که به آنها نگاهی خواهیم انداخت.

نمونه کارهای طراحی وب

در نمونه کارهای طراحی وب به موارد زیر نگاهی بیندازید:

استراتژی سئو را در طراحی سایت خود بگنجانید

سئو برای حضور آنلاین هر کسب و کاری حیاتی است و باید در هر مرحله از ایجاد یا طراحی مجدد وب سایت شما مورد توجه قرار گیرد. در نظر بگیرید که چه محتوایی برای مشتریان شما مرتبط و جالب است و استراتژی سئوی خود را برای تامین آن محتوا بسازید. نکات فنی سئو که می تواند رتبه بندی صفحه را بهبود بخشد شامل استفاده از یک میزبان وب قابل اعتماد، افزایش سرعت بارگذاری صفحه و حذف خطاهای خزیدن در سایت شما است.

طراحی وب سایت خود را ایمن کنید

مشتریان به شدت نگران اطلاعات شخصی خود هستند و از آنها محافظت می کنند. هر کاری که می توانید انجام دهید تا خیالشان راحت باشد که اطلاعات آنها در سایت شما ایمن است. اقدامات امنیتی وب سایت شامل داشتن گواهینامه SSL فعلی است. این فایل داده کوچک یک کلید رمزنگاری را به کسب و کار شما متصل می کند و تراکنش های کارت اعتباری، انتقال داده ها، ورود به سیستم و مرور را ایمن می کند. گواهی SSL فعلی ضروری است زیرا پروتکل برنامه HTTPS و نماد قفل را در نوار جستجوی کاربر ایجاد می کند. اگر وب‌سایت شما پروتکل برنامه HTTPS نداشته باشد، Google اغلب وب‌سایت شما را به‌عنوان غیرایمن علامت‌گذاری می‌کند و مشتری را دور می‌کند.

طراحی سایت فروشگاهی تهران

دکمه های پلت فرم اجتماعی را در طراحی وب سایت خود قرار دهید

حضور آنلاین شما باید یک واحد منسجم و با وب سایت شما به عنوان مرکز باشد. دکمه هایی را در وب سایت خود در نظر بگیرید که به پلتفرم های اجتماعی شما از جمله فیس بوک، توییتر، لینکدین و اینستاگرام پیوند دارند. در حالت ایده‌آل، آن‌ها را در پاورقی قرار دهید که هنگام کلیک کردن از صفحه به صفحه، با مشتری همراه باشد. مدارک اجتماعی مانند نظرات مثبت مشتری، توصیفات، جوایز و تأییدیه‌ها را در صفحه اصلی، صفحات محصول و صفحه پرداخت وارد کنید.

صفحه اصلی وب سایت خود را قابل پیمایش کنید

افراد بیشتری از همیشه از طریق تبلت ها و دستگاه های تلفن همراه از وب سایت ها بازدید می کنند، بنابراین صفحه اصلی قابل پیمایش به این معنی است که وب سایت شما برای کاربران بیشتری قابل دسترسی است.

علاوه بر این، یک صفحه اصلی قابل پیمایش مدرن و جذاب است زیرا می‌توانید عناصر وب‌سایت را متحرک کنید تا وقتی کاربر به سمت آنها حرکت می‌کند، ظاهر شوند یا حرکت کنند. این طراحی یک عنصر مورد علاقه را بدون اینکه بیش از حد یا منحرف کند اضافه می کند. صفحه اصلی قابل پیمایش خود را به بخش هایی سازماندهی کنید تا پیمایش آسان شود. باید شامل بخش های زیر باشد:

  • درباره صفحه و معرفی
  • نمای کلی خدمات
  • محصولات و ویژگی های محصول
  • گواهینامه ها
  • مطالعات موردی و داستان های موفقیت
  • منابع
  • اطلاعات تماس

از فضای خالی در طراحی وب سایت خود نترسید

فضای سفید دیگر چیزی نیست که باید از آن اجتناب کرد. از فضای سفید (یا فضای خالی هر رنگی) با دقت استفاده کنید تا با اولویت دادن به متن ضروری، به شکستن صفحات کمک کنید و خواندن مطالب خود را آسان‌تر کنید. فضای سفید همچنین می تواند به شما در تعیین محل قرار دادن سایر عناصر صفحه کمک کند.

طراحی وب سایت خود را برای دستگاه های تلفن همراه بهینه کنید

داده‌های Google می‌گوید 50 درصد از کاربران تلفن همراه ترجیح می‌دهند به جای دانلود یک برنامه، از سایت تلفن همراه یک کسب‌وکار دیدن کنند و 59 درصد هنگام انتخاب نام تجاری برای خرید، خرید از طریق تلفن هوشمند را در اولویت قرار می‌دهند.

واضح است که کسب‌وکارها باید وب‌سایت‌های خود را سازگار با موبایل کنند. اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما برای موبایل پاسخگو است و در صفحه نمایش های کوچکتر به همان اندازه که روی دسکتاپ ها خوب است به نظر می رسد. سایت های تلفن همراه خود را طوری تنظیم کنید که مستقیماً به نیازهای بازدیدکنندگان پاسخ دهند. در نظر بگیرید که چرا آنها به سایت تلفن همراه شما دسترسی دارند و احتمالاً به دنبال چه چیزی هستند، و دریافت آن اطلاعات را تا حد امکان برای آنها آسان کنید.

سی ام اس ایران

بازار فناوری اطلاعات در عصر دیجیتال امروزی، سریع و پرسرعت است. کسب‌وکارها برای جلوتر از رقبا، استفاده از فرصت‌های بازار و جذب و حفظ مصرف‌کنندگان به یک برنامه فروش منحصربه‌فرد نیاز دارند. یک وب سایت جذاب و با طراحی خوب اولین گام در این رویکرد است.

با کمال تعجب، بسیاری از شرکت ها هنوز اهمیت داشتن یک وب سایت تجاری کاربردی که سریع، کاربرپسند، ایمن، پاسخگو و بهینه شده برای موتورهای جستجو باشد، درک نمی کنند. این پیشرفت‌ها پتانسیل بهبود عملیات تجاری شما را دارند.

نمونه کارهای طراحی وب و طراحی سایت فروشگاهی تهران در سی ام اس ایران

اطمینان از اینکه آژانس توسعه وب سایتی که انتخاب می کنید می تواند وب سایتی ایجاد کند که اهداف شما را برآورده کند ضروری است. فهرست ملاحظات بالقوه بسیار زیاد است. در زیر مروری بر عواملی است که باید در هنگام انتخاب یک آژانس توسعه وب در نظر بگیرید.

باید سابقه خوبی داشته باشد

شما می توانید به سرعت جستجوی خود را برای بهترین آژانس توسعه وب با نگاه کردن به نمونه کارها پروژه های گذشته آنها محدود کنید. در حالی که برخی از شرکت ها به طور قابل توجهی کمک می کنند، اکثر آنها این کار را انجام نمی دهند و به شما امکان می دهد تا مناسب ترین شرکت را در حد توان مالی خود انتخاب کنید. به وب سایت آنها و سایر جزئیات نگاه کنید. دریابید که تیم از چه ایده‌ها و مفاهیمی در هر پروژه جدید استفاده کرده است و چقدر خوب کار می‌کند تا بازدیدکنندگان سایت را به مشتری تبدیل کند.

ارتباط امری کلیدی است

شرکت باید بتواند از نزدیک با تیم شما برای درک الزامات کار کند. قبل از ادامه، سوالات زیر را در مورد فرآیند ارتباط شرکت بپرسید:

  • آیا تیم توسعه آنها از طریق تلفن، ایمیل و تماس های ویدیویی قابل دسترسی خواهد بود؟
  • در پایان با چه کسی می توانید با سؤال یا نظر با آنها تماس بگیرید؟
  • آیا می توانید تخمین بزنید که چقدر طول می کشد تا آنها به شما برگردند؟

شما باید به دنبال آژانسی بروید که برای ارتباطات مؤثر ارزش قائل است.

نمونه کارهای طراحی وب و طراحی سایت فروشگاهی تهران در سی ام اس ایران

شرکت سی ام اس به آدرس وب سایت cms-iran.com در زمینه تولید و ایجاد وب سایت های متفاوت فعالیت می کند. این وب سایت سابقه مناسبی در تولید انواع وب سایت دارد. اگر به دنبال خریداری وب سایتی مناسب خود هستید، یا سوالی در مورد این مطالب دارید، به این وب سایت نگاهی بیندازید.

دیدگاهتان را بنویسید