رپورتاژ آگهی

بهترین شهر کانادا برای خرید و راه‌اندازی کافی‌شاپ

معرفی بهترین شهر کانادا برای کافی شاپ

راه‌اندازی یک کسب‌وکار سودآور در زمینه کافی شاپ می‌تواند ایده‌ای خلاقانه و سودآور در کشور کانادا محسوب شود. تصور کنید، کافی شاپی تقریباً کوچک و جمع‌وجور دارید و محیط آن همیشه مملو از مشتریان ثابتی است که برای سرو قهوه و نوشیدنی به آن می‌آیند. اگر به کافه‌داری و فرهنگ کشور کانادا علاقه دارید، مطمئناً برایتان جالب خواهد بود که بدانید کدام شهر این کشور بهترین انتخاب برای راه‌اندازی یک کافی شاپ است. برای درک این موضوع جالب، لازم است که در ابتدا نگاهی به رتبه‌بندی شهرهای کانادایی در زمینه کافی شاپ بیندازیم و سپس یکی از بهترین‌ها را انتخاب کنیم.

برای اینکه کمی اطلاعات مفید در مورد کسب‌وکار کافی شاپ در کانادا داشته باشید، جالب است بدانید که طبق مطالعات پورتال Allegra World Coffee، صنعت کافه‌داری در کانادا به‌سرعت در حال رشد است. همچنین، طبق این تحقیق، بازار 9.5 میلیارد دلاری کافی شاپ در کانادا از سال 2020 تاکنون رشد چشمگیری داشته و تعداد کافه‌های فعال آن از 10 به 46 تبدیل شده است. پیشنهاد ما این است که فنجان قهوه توی دستتان را سر بکشید و همراهمان بیایید تا در مورد بهترین شهر کانادا برای افتتاح یک کافی شاپ بپردازیم.

مدال برنز در مسابقه بهترین شهر کافی شاپ در دنیا

اگر فرهنگ کافی شاپ و کافه‌داری، یک سکوی بین‌المللی باشد، شهر ونکوور (Vancouver) با کسب مدال برنز، روی جایگاه سوم ایستاده است. این فکت جالب طبق اطلاعات سایت dailyhive، نوشته شده است و نشانگر اهمیت کافه‌داری در شهر ونکوور کاناداست. همچنین، طبق اطلاعات همین سایت و رتبه‌بندی اخیر رسانه ماتادور (Matador)، ونکوور کانادا سومین شهر محبوب دنیا برای نوشیدن قهوه است که همه چیز برای ارائه دارد.

از قهوه اسپرسو گرفته تا ماکیاتو کوتاه (short macchiato)، ریسترتو (Ristretto) و آمریکانو (Americano) و سایر نوشیدنی‌های سرد و گرم در کافه‌های ونکوور سرو می‌شوند. طبق نظر بعضی از کانادایی‌ها ونکوور به‌عنوان مرکز قهوه کانادا محسوب می‌شود. به‌همین دلیل است که بسیاری از صاحبان کسب‌وکار در حوزه کافه‌داری ترجیح می‌دهند که برای فعالیت در کانادا به‌سراغ این شهر بروند.

آب‌جو، کافی، ونکوور: مثلث لذت در کانادا

ساکنین ونکوور عاشق نوشیدن قهوه و یا آب‌جوی دست‌سازی هستند که خوشان آن را تهیه می‌کنند. شهر ونکوور، آب‌جو و قهوه، سه ضلع مثلث لذت را در کانادا تشکیل می‌دهند و همین، یکی از دلایل پیروزی این شهر در رتبه‌بندی بهترین شهرهای کافه‌داری در کاناداست. البته دلایل دیگری هم در مورد اینکه چرا ونکوور بهترین شهر برای راه‌اندازی کافی شاپ در کاناداست، وجود دارند که یکی از آن‌ها فروش بالای قهوه در این شهر است.

5 دلیل برای اینکه ونکوور بهترین شهر برای کافی شاپ در کاناداست

آب‌وهوای ونکوور در اکثر اوقات ابری است و به‌همین دلیل ممکن است کمی دلگیر به‌نظر برسد. البته دلگیر بودن آب‌وهوای این شهر اصلاً باعث غمگین شدن ساکنین آن نمی‌شود و برعکس بهانه‌ای است که قهوه‌ای خوشمزه در یکی از کافه‌هایش بنوشند. ضمناً اگر به افتتاح کافه خیلی علاقه دارید، می‌توانید با راهنمای راه اندازی کافی شاپ در کانادا بیشتر آشنا شوید.

در ادامه به 5 دلیل دیگر برای اینکه چرا ونکوور بهترین شهر کانادا برای کافی شاپ و نوشیدن قهوه است، اشاره خواهیم کرد:

فرهنگ پویا و خلاق: ونکوور، محل برخورد فرهنگ‌های متنوع است و همین باعث شده است که سبکی جدید و خلاقانه از رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها در آن شکل بگیرد. ونکوور به‌عنوان پرجمعیت‌ترین شهر بریتیش کلمبیا (British Columbia)، محبوب‌ترین مکان برای دورهمی کانادایی‌های خلاق، خوش‌فکر و عاشق قهوه است

شروع یک ماجراجویی: بسیاری از ونکووری‌ها به پیاده‌روی، اسکی‌بازی در دامنه کوه، پارو زدن در امتداد سواحل و ماجراجویی در جنگل هستند. خب، چه چیزی بهتر از یک قهوه می‌تواند به این همه ماجراجویی و هیجان اضافه کند؟

تولد موج سوم: موج سوم یا the Third Wave، موجی فرهنگی از راه‌اندازی کافه و کافی شاپ در شهر ونکوور است. این موج از سال 2004 و با تأسیس کافه 49 th Parallel توسط برادران مایکل (brothers Michael) و وینس پیکولو (Vince Piccolo) شروع شد و تا امروز ادامه دارد

ترکیب قهوه و چیزهای خوشمزه دیگر: برگ برنده ونکوور، خلاقیت کافه‌های آن در سرو قهوه برای مشتریانش است. کافی‌شاپ‌های این شهر معمولاً در کنار سرو قهوه، ترکیبات دیگری مثل دم‌نوش، غذاهای خوشمزه و غیره هم ارائه می‌کنند

آرامش: پیدا کردن یک کافی شاپ خوب در ونکوور، همیشه با پیدا کردن آرامش همراه است. چرا که شما همیشه این فرصت را دارید که پس از نوشیدن قهوه، به منظره‌ای تماشایی خیره شوید و لذت ببرید. تماشای پرندگان دریایی در صبح یا غرق شدن در آرامش یک باغچه سرسبز، همان چیزی هستند شما را پس از نوشیدن قهوه در ونکوور به آرامش می‌رسانند.

معرفی بهترین شهر کانادا برای کافی شاپ

آشنایی با 10 تا بهترین کافی‌شاپ‌های ونکوور

  1. کافه نمسیس (Nemesis Coffee)، واقع در خیابان 302 W Hastings St.
  2. کافه پروتوتایپ (Prototype Coffee)، واقع در خیابان 833 E Hastings St.
  3. کافه اسموک گان (Smoking Gun Coffee)، واقع در 46168 Yale Rd #101, Chilliwack, BC V2T 0J6
  4. کافه پالت (Pallet Coffee Roasters)، واقع در خیابان 980 Howe St.
  5. کافه کافکا (Kafka’s)، واقع در 577 Great Northern Way, Vancouver, BC V5T 1E1
  6. کافه کرافت (Craft Cafe)، واقع در 960 Quayside Dr Unit 115, New Westminster
  7. کافه مادوس (Modus Coffee Roasters)، واقع در 112 W Broadway, Vancouver
  8. کافه سون (Soon Coffee CO)، واقع در The Amazing Brentwood Food Hall, 4567 Lougheed Hwy., Burnaby
  9. کافه سانی ام (Sunny M Specialty)، واقع در 4540 No. 3 Rd Unit 1345, Richmond
  10. کافه ایستا بیسترو (Isetta Café Bistro)، واقع در غرب ونکوور

افتتاح کافی شاپ در بهترین جای کانادا

ساکنین کانادا آن‌قدر به نوشیدن قهوه و کافه رفتن علاقه دارند که «فرهنگ قهوه» در آداب‌ورسوم آن‌ها تعریف شده است و قدمت تاریخی دارد. شاید شما هم یکی از آن افرادی هستید که طرفدار دو آتیشه کافه‌داری و نوشیدن قهوه‌اید و از قضا دوست دارید در کانادا مشغول به‌کار شوید. شاید هم می‌خواهید یک سفر توریستی به کانادا بروید و مهم است بدانید که کدام شهر آن برای رفتن کافی شاپ مناسب است. قصدتان هر چه که است، می‌توانید با مراجعه به یکی از موسسات مهاجرتی معتبر اقدامات ورود به خاک کانادا را انجام دهید.

برای مثال مؤسسه پارسی کانادا در امور مهاجرت به کشور کانادا تخصص و تجربه ویژه‌ای دارد. برای کسب اطلاع در مورد ویزاهای توریستی، سرمایه‌گذاری (برای افتتاح کافی شاپ)، کاری و غیره با شماره تماس 021-43000071 مجموعه پارسی کانادا تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید