رپورتاژ آگهی

بهترین آموزشگاه زبان فرانسه از نگاه زبان‌آموزان

بهترین آموزشگاه زبان فرانسه

فرانسوی، یکی از خوش‌آهنگ‌ترین زبان‌های دنیاست. این زبان، نه تنها بسیار زیباست، بلکه در کشورهای زیادی هم به رسمیت شناخته می‌شود. به همین دلیل، کلاس آموزش زبان فرانسه پس از زبان انگلیسی، یکی از پرمخاطب‌ترین دوره‌ها است. اگر شما هم دوست دارید این زبان زیبا و کاربردی را با سرعت بیشتری بیاموزید، با این مقاله همراه باشید؛ زیرا قصد داریم بهترین آموزشگاه زبان فرانسه از نگاه زبان آموزان را به شما معرفی کنیم.

بهترین آموزشگاه زبان فرانسه در ایران کجاست؟

یکی از راه‌هایی که به شما کمک می‌کند به راحتی موسسه زبان خود را انتخاب کنید، این است که از نظر زبان‌آموزان دیگر کمک بگیرید. این نظرات، می‌توانند منفی، جانبدارانه، مثبت، بی‌طرف یا حتی کوبنده باشند. به هر حال، شنیدن تجربیات دیگران، به شما کمک خواهد کرد که انتخاب بهتری داشته باشید و آموزش زبان فرانسه را در جایی شروع کنید که از قبل، امتحان خود را پس داده است.  برای یافتن بهترین آموزشگاه زبان فرانسه از نگاه زبان آموزان، می‌توانید از سایت‌های تبادل نظر یا شبکه‌های اجتماعی مختلف کمک بگیرید. کاربرانی که بدون قصد تبلیغ یا نیت شخصی خاص، از یک برند تعریف می‌کنند یا از آن بد می‌گویند، می‌توانند مورد اعتمادترین منابع برای انتخاب یک آموزشگاه خوب باشند.

به طور کلی، زبان‌آموزان موسسه‌ای را خوب می‌دانند که دارای ویژگی‌های زیر باشد:

  • دسترسی آسان به شعبه‌های موسسه
  • کیفیت آموزشی بالا و تضمین یادگیری
  • هزینه معقول دوره‌های آموزشی
  • توجه به جنبه‌های کاربردی زبان فرانسه
  • استفاده از اساتید مجرب و ماهر
  • به کارگیری جدیدترین ابزارها و روش‌های آموزشی

البته شرایط فردی زبان‌آموزان، در مزایایی که به آن‌ها توجه می‌کنند بسیار اثرگذار است. به عنوان مثال، افرادی که شاغل هستند دنبال آموزشگاهی می‌گردند که زمان کلاس‌های آن منعطف باشد، اما کسانی که مشکلی از این بابت ندارند، به فاکتورهای دیگر توجه بیشتری خواهند داشت. همچنین سن زبان‌آموز می‌تواند در انتخاب آموزشگاه زبان فرانسه موثر باشد؛ زیرا آموزش به کودکان حساس‌تر و نیازمند دقت بیشتر است.

بهترین آموزشگاه زبان فرانسه

سفیر، بهترین موسسه آموزش زبان فرانسه در ایران

سفیر، بیشتر به عنوان یک آموزشگاه زبان انگلیسی قدیمی و معتبر شهرت دارد؛ اما جالب است بدانید که این موسسه، در حوزه آموزش زبان فرانسه نیز فعالیت می‌کند و بسیاری از زبان‌آموزان، آن را به عنوان بهترین گزینه موجود در ایران به شمار می‌آورند. دوره‌های آموزشی زبان فرانسه سفیر، از سطح مبتدی تا پیشرفته برگزار می‌شوند و برای تمام رده‌های سنی مناسب هستند.

در این موسسه می‌توانید از امکانات آموزشی زیر استفاده کنید:

  • شرکت در آزمون تعیین سطح زبان فرانسه
  • استفاده از دوره‌های حضوری یا آنلاین به تناسب شرایط
  • شعبه‌های حضوری متعدد در سراسر ایران
  • رده‌بندی سنی کلاس‌ها از کودک تا بزرگسال
  • تمرکز روی یادگیری مکالمه زبان فرانسه و کاربردهای این زبان

کتاب Decouverte، منبع آموزش زبان فرانسوی در سفیر در سطح مبتدی است. پس از رسیدن به سطح متوسط، ادامه آموزش با کتاب‌های Tendances که یکی از معتبرترین منابع یادگیری زبان فرانسه هستند پیگیری خواهد شد. در صورتی که می‌خواهید در دوره‌های آموزش زبان فرانسه سفیر شرکت کنید یا سوالی در این زمینه دارید، می‌توانید به سایت Gosafir.com یا شعب حضوری این موسسه مراجعه نمایید.

چرا سفیر گفتمان بهترین آموزشگاه زبان فرانسه در ایران است؟

از نظر زبان‌آموزان، سفیر به دلایل زیر انتخاب خوبی برای آموزش زبان فرانسوی است:

  • این موسسه برای دوره‌های خود محدودیت سنی تعیین نمی‌کند و همیشه می‌توانید به یادگیری بپردازید.
  • دوره‌های آموزشی سفیر به دو شکل آنلاین و حضوری برگزار می‌شوند و برای همه مناسب هستند.
  • شعبه‌های سفیر در بسیاری از شهرهای ایران در دسترس هستند.
  • در سفیر، آموزش‌ها تک‌مهارتی نیستند و روی تمام ابعاد زبان فرانسه وقت صرف می‌شود.
  • آموزش زبان فرانسه در سفیر به شکل کاملا کاربردی پیگیری می‌شود.
  • در صورتی که شاغل باشید می‌توانید از دوره‌های آموزشی آخر هفته استفاده کنید.
  • اگر برای یادگیری فرانسوی عجله دارید، امکان شرکت در دوره‌های فشرده را خواهید داشت.
  • اساتید سفیر، از متخصص‌ترین و مجرب‌ترین افراد در زمینه آموزش زبان فرانسه هستند.
  • سفیر برای کسانی که قبلا در دوره فرانسه شرکت کرده‌اند، آزمون تعیین سطح زبان آنلاین برگزار می‌کند.

تمامی این موارد در کنار شهریه‌های معقول و کیفیت آموزشی مناسب، باعث می‌شود سفیر به بهترین آموزشگاه زبان فرانسه از نگاه زبان آموزان، تبدیل شود. برای شرکت در کلاس فرانسه سفیر، کافی است به آدرس Gosafir.com مراجعه کنید و از بخش دوره‌ها، فرایند ثبت‌نام را تکمیل نمایید.

آیا سفیر برای همه زبان آموزان مناسب است؟

انتخاب دوره آموزشی مناسب برای آموزش زبان فرانسه، بستگی به نیازها و اهداف هر زبان‌آموزی دارد. به عنوان مثال، ممکن است یک نفر بخواهد در مدت کوتاهی به این زبان مسلط شود، اما فرد دیگری دوست داشته باشد وقت و حوصله زیادی صرف یادگیری این زبان کند، فردی شرکت در دوره‌های حضوری را دوست دارد و دیگری ترجیح می‌دهد در دوره‌های آنلاین شرکت کند. مزیت کلاس فرانسه سفیر، این است که به نیازهای اغلب زبان‌آموزان پاسخ می‌دهد. دوره‌های این موسسه، برای تمامی رده‌های سنی و سطوح مناسب هستند. همچنین کلاس‌های سفیر، به دو شکل فشرده و ترمیک برگزار می‌شوند. دوره‌های فشرده، زودتر به پایان می‌رسند و برای کسانی مناسب هستند که می‌خواهند خیلی زود به فرانسوی مسلط شوند. دوره‌های ترمیک، دو یا سه روز در هفته برگزار می‌شوند و سرعت پیشرفت در آن‌ها، نرمال است.  دوره‌های آموزشی سفیر، برای کسانی که می‌خواهند در آزمون‌های تخصصی زبان شرکت کنند نیز مناسب است. اگرچه این کلاس‌ها به صورت مستقیم، روی مباحث آزمون‌های زبان فرانسه تمرکز ندارند؛ اما دانش عمومی زبان آموزان این دوره‌ها چنان تقویت می‌شود که می‌توانند به سرعت برای شرکت در آزمون آماده شوند. بنابراین می‌توان گفت دوره‌های آموزش فرانسه سفیر برای تمامی افرادی که می‌خواهند این زبان را یاد بگیرند مناسب است، مگر اینکه فردی به دلایل خاص بخواهد در دوره‌های دیگری شرکت کند یا قصد آموزش با اهداف خاص (مثل شرکت در آزمون یا یادگیری تخصصی ترجمه) را داشته باشد.

بهترین آموزشگاه زبان فرانسه

چگونه در دوره‌های زبان فرانسه سفیر شرکت کنیم؟

برای شرکت در کلاس فرانسه سفیر، دو راه اصلی وجود دارد: استفاده از سایت موسسه یا مراجعه به شعبه‌های حضوری سفیر در سراسر کشور. بسته به اینکه شرکت در دوره‌های حضوری برای شما مناسب باشد یا آنلاین، می‌توانید یکی از این دو راه را انتخاب کنید.

روند شرکت در دوره‌های سفیر به شکل زیر است:

  • در ابتدا باید در آزمون تعیین سطح زبان فرانسه شرکت کنید. البته شرکت در این آزمون برای کسانی الزامی است که قبلا با فرانسوی آشنا باشند.
  • پس از مشخص شدن سطح زبان فرانسوی، سیستم به شما اعلام خواهد کرد که کدام دوره و کلاس‌ها برای شما مناسب هستند.
  • با استفاده از نتایج تعیین سطح آنلاین سفیر، می‌توانید در دوره‌های حضوری یا آنلاین این موسسه شرکت کنید.
  • برای شرکت در دوره‌های آنلاین، وارد سایت سفیر شوید و به قسمت آموزش زبان فرانسه بروید. از این قسمت می‌توانید کلاس و دوره خود را انتخاب کنید.
  • در صورتی که می‌خواهید در دوره‌های حضوری شرکت کنید، باید مطمئن شوید که شعب سفیر در نزدیکی شما این زبان را ارائه می‌کنند. در حال حاضر زبان فرانسه تنها در برخی شعب تهران به شکل حضوری تدریس می‌شود.

نتیجه‌گیری

موسسه زبان سفیر گفتمان، بهترین آموزشگاه زبان فرانسه از نگاه زبان‌آموزان است. این آموزشگاه، دوره‌های حضوری و آنلاین زبان فرانسه را به صورت منظم برگزار می‌کند. بسیاری از زبان‌آموزان معتقد هستند که این موسسه، کیفیت آموزشی بالایی دارد و برای یادگیری صفر تا صد فرانسوی، بسیار مناسب است. در صورتی که می‌خواهید در دوره‌های این موسسه شرکت کنید، می‌توانید از طریق سایت یا مراجعه به شعب حضوری اقدام نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید