رپورتاژ آگهی

نحوه ارسال پیامک طولانی و نکته‌ مهمی که نمی‌دانستید!

نحوه ارسال پیامک طولانی

از گذشته و زمانی که سامانه ارسال پیامک پا به عرصه ظهور گذاشت افراد زیادی در صدد ارسال پیامک های طولانی بوده اند اما با محدودیت های اپراتور های ارائه دهنده خدمات سیمکارت یا خود گوشی همراه مواجه شدند. حتی امروزه کسانی هستند که هنوز با این مورد مشکل دارند و می خواهند متن های طولانی ارسال نمایند ولی این امکان را ندارند. حتما شما هم تا به حال به وب سایت های مختلف برای آموختن روش هایی به منظور ارسال متن های طولانی مراجعه کرده اید اما نتیجه لازم را دریافت نکرده اید. ما در این مقاله به بررسی روش های ارسال پیام های طولانی خواهیم پرداخت و پاسخ تمام سوالات شما در این زمینه را خواهیم داد.

در ابتدا فقط سرویسی به نام اس ام اس که مخفف عبارت سرویس پیام کوتاه است توسط اپراتورهای همراه ارائه می شده است که البته همچنان از آن استفاده می شود و پیام رسانی با محبوبیت بالا است. البته سقف ارسال آن به اندازه 160 کاراکتر است، آن هم برای زبان انگلیسی و 70 کاراکتر برای زبان فارسی است، در اینجا منظور از کاراکتر شامل حروف، فاصله ها، نقطه ها، پرانتز و … می شود. در گذشته افراد یک راه خیلی ساده برای ارسال پیام های طولانی با اس ام اس داشتند و آن شکستن پیام طولانی به چند اس ام اس بود.

علی رغم وجود مشکل عدم ارسال پیام های طولانی با تلفن همراه اما پیامک در گذر زمان دچار تحول شده و هر بار سطح استانداردهای آن ارتقا یافته است. امروزه شما می‌توانید پیامک‌هایی با تعداد کاراکتر های بسیار بیشتر و حتی نمایه هایی مانند ایموجی و ویدیو و عکس و… ارسال کنید. ممکن است اکنون شما به MMS  فکر ‌کنید اما منظور چیز دیگری است یک استاندارد بروزتر مانند سامانه ارسال پیامک انبوه آموت که در این زمینه می تواند کمک شایانی به شما نماید.

نحوه ارسال sms طولانی

در گذر زمان، تکنولوژی ارسال پیام پیشرفت کرده است و باعث شده بتوانیم موراد بیشتری علاوه بر متن مانند ارسال عکس، کلیپ و… ارسال نماییم. برای این منظور سیستمی طراحی شد که بتواند این قابلیت ها را ارائه دهد که نام آن MMS است و مخفف شده عبارت سرویس پیام چند رسانه ای می باشد. این فناوری در سال 2002 میلادی به وجود آمد و مانند اس ام اس به افراد این امکان را می داد با بیش از 160 بایت بتوانند پیام ارسال نمایند و یک تحول در زمینه ارسال پیام های طولانی تر انجام گرفت. اگر پیام طولانی شما نیز با این میزان حجم که کاراکتر های زیادی را می تواند شامل شود قابل ارسال است همین حالا اقدام کنید و با هزینه ای کم بدون وقت گذاشتن برای دستکاری تنظیمات گوشی همراه یا نصب یک اپلیکیشن دیگر پیام خود را ارسال نمایید.

روش ارسال پیامک طولانی

روش ارسال پیامک طولانی

RCS که مخفف عبارت خدمات ارتباطی غنی است، یک فناوری پیام رسانی است که در سال 2018 معرفی شد و نسل جدید پیام های چند رسانه ای یا همان ام ام اس است که به شرکت های مختلف و سرویس دهنده ها این امکان را می دهد که امکانات پیام رسان های مبتنی بر اینترنت را در سرویس پیامک پیاده سازی کند. این سرویس در مقایسه با MMS قابلیت ارسال پیام با تعداد بیش تری از کاراکتر ها را فراهم می کند.

شرکت های مختلف با داشتن زیر ساخت های سخت افزاری مناسب، می توانند این سرویس را ارائه دهند. جالب این است که برای استفاده از آن در عمل احتیاجی به نصب اپلیکیشن جدید ندارید زیرا در تمام تلفن همراه های مبتنی بر سیستم عامل اندروید به صورت پیش فرض نصب شده است و شرکت گوگل هم در اپلیکیشن پیام رسان خودش از آن استفاده کرده است که نشان دهنده کارایی بالای این سرویس است.

تنها نکته مورد توجه آن پشتیبانی نشدن توسط اپراتور ها است بنابراین ممکن است رسیدن این فناوری به ایران زمان بر باشد.

روش دیگری که برای ارسال پیام های طولانی وجود دارد استفاده از پیام رسان های مبتنی بر اینترنت است مانند تلگرام، واتساپ و … اما همانطور که گفته شد این نرم افزار ها برای ارسال و دریافت احتیاج به اینترنت دارند و برای این که پیام شما توسط شخص دیده شود باید بیش تر منتظر بمانید چون شخص مورد نظر همیشه آنلاین نیست. همچنین با اتصال به اینترنت و این نرم افزار ها خطراتی متوجه شما خواهد شد مانند به خطر افتادن اطلاعات داخل تلفن همراه شما هنگام متصل شدن به اینترنت.

نحوه ارسال پیامک طولانی در اندروید

نحوه ارسال پیامک طولانی در اندروید

این روش ها در صورتی کاربرد دارند که بخواهید هربار برای یک نفر پیام ارسال کنید اما اگر می خواهید پیام طولانی خود را به چندین نفر و به طور همزمان ارسال کنید، باید از روش دیگری استفاده کنید که آن روش، تهیه یک سامانه ارسال پیامک از یک شرکت خوب ارائه دهنده سرویس های ارسال پیامک انبوه است. بهترین شرکت در این زمینه که با قیمت های رقابتی و امکانات فوق العاده بسته های متنوعی را ارائه می کند و همواره رضایت مشتریان را به دنبال داشته است شرکت پیامک آموت است. با خرید سامانه ارسال پیامک انبوه آموت علاوه بر ارسال پیامک های طولانی امکانات دیگری از جمله ارسال ناشناس، ارسال به بلک لیست و … را نیز دریافت خواهید کرد. به اندازه پنج صفحه می توانید متن ارسال کنید که اگر هدفتان بازاریابی و فرستادن پیام های تبلیغاتی و خدماتی است این میزان نیاز شما را برطرف خواهد نمود.

شرکت پیامک آموت ارائه دهنده خدمات پیامکی انبوه

شرکت پیامک آموت یک سامانه جامع پیامکی و یکی از شرکت های زیر مجموعه برند نرم افزاری آموت است.  شرکت نرم‌ افزاری آموت در سال ۱۳۸۶ و با هدف پیشرفت و تعالی صنعت نرم‌ افزاری ایران تاسیس شد و با شماره ۲۷۲۹۵ به ثبت رسید. این مجموعه شامل برندهای مطرح آوانک (سامانه پیام صوتی)، اوج (نرم‌ افزار مدیریت ارتباط با مشتری) و آلاوان (پلتفرم هوش مصنوعی) می باشد.

اولین زیر مجموعه شرکت نرم افزاری آموت، شرکت پیامک آموت است که برای ارائه خدمات پیام رسانی جهت اهداف مختلف مانند تبلیغات اقدام به ارائه سامانه جامع ارسال و دریافت پیامک انبوه می نماید و خدمات آن دارای این ویژگی ها هستند :

  • جامع و کامل است و پاسخ گوی هرگونه نیاز است
  • کاربری ساده و آسانی دارد
  • مقرون‌ به‌ صرفه و ارزشمند است

این سامانه بیش از یک دهه به سازمان‌ ها و کسب‌ وکارهای مختلف ارائه خدمات کرده است و با ایجاد اعتماد در مشتریان، موفق به کسب «نشان رضایتمندی مشتری» شده است و تجارب ارزشمند و کاملی کسب کرده است و همواره برای حداکثر نمودن منافع مشتریان  اقدام به تحلیل بازخورد های حاصل از خدمات خود و بهینه سازی آن ها می نماید.

خدمات شرکت آموت

در شرکت پیامک آموت خدمات متنوع و کاملی وجود دارد که افراد و شرکت ها می توانند با مراجعه به سایت پیامک آموت تمام خدمات مدنظرشان را همراه با کیفیت رقابتی و ایده آل دریافت کنند. سرویس های ارائه شده این شرکت شامل این موارد هستند:

  • ارسال به شکل انبوه و گروهی
  • ارسال پیامک به بلک لیست
  • خطوط اختصاصی ارسال پیامک
  • خدماتی کردن خطوط اختصاصی
  • ارسال پیام های صوتی
  • وب سرویس: وب سرویس پیامکآموت یک امکان فوق العاده است که بین سامانه پیامکی آموت با نرم افزار، سایت یا سایر خدمات دیجیتالی ارتباط لازم را ایجاد می کند. با استفاده از وب سرویس پیامک، پنل پیامکی در زمان لازم اقدام به ارسال یا دریافت پیامک می کند و کسب و کار شما را در بازار معرفی خواهد نمود. امکانات عالی وب‌ سرویس شرکت پیامک آموت شامل موارد زیر است :
  1. ارسال پر سرعت و بی وقفه
  2. ارسال گروهی پیامک ها
  3. دارا بودن دفترچه تلفن
  4. ارسال رمز پویا (OTP)
  5. ارسال پیامک به شکل انبوه
  6. دریافت پیامک ها
  7. ارسال پیامک با الگوهای خاص

این وب سرویس در مدرن کردن کسب و کار شما تاثیر قابل توجهی دارد و باعث تحول در بازاریابی و فروش شرکت شما خواهد شد و با ارائه پشتیبانی  ۲۴ ساعته و مهلت ۱۰ روز تست رایگان، محبوبیت زیادی در بین مشتریان ایجاد کرده است. لازم به ذکر است که وب‌سرویس پیامک رایگان در تمام پکیج‌ها موجود است.

نتیجه گیری

ممکن است شما هم مانند بسیاری افراد دیگر به دنبال راهی برای ارسال پیامک طولانی به اعداد بالا به تمام افراد باشید، حتی کسانی که در بلک لیست هستند و دریافت پیام های متفرقه را برای خود لغو کرده اند. شما برای گسترش کمپین تبلیغاتی خود نیاز دارید تا به میزان طول متن کافی برای درج متن خود دسترسی داشته باشید. باید بگوییم با خرید پنل پیامکی آموت هیچ نیازی به خرید سخت افزارهای متعدد مانند مودم جی اس ام ندارید و علاوه بر رسیدن به هدف خود از مزایای خیلی خوب آن نیز برخوردار خواهید شد، که مهمترین مزایای آن این است که برای این کار فقط لازم است یک بار هزینه پرداخت کنید و بدون هیچ گونه محدودیت زمانی یا تعدادی به جامعه هدف مد نظر از بانک اطلاعاتی سامانه پیامکی خود، پیامک انبوه و طولانی ارسال کنید.

شما می توانید در صورت وجود هرگونه سؤال با کارشناسان پشتیبانی شرکت پیامک آموت تماس حاصل فرمایید تا در اسرع وقت از خدمات مشاوره رایگان بهره مند شوید.

https://www.amootsms.com/pricelists

دیدگاهتان را بنویسید