رپورتاژ آگهی

معرفی 3 پارچه جذاب برای پاییز

پارچه شنل بافت

اگر تصور می کنید در پاییز و زمستان محکوم به پوشیدن لباس های معمولی و کسل کننده هستید، باید بگوییم این تصور اشتباه است. اگر طرفدار استایل های متنوع، هیجان انگیز و مطابق با مد روز هستید، پاییز و زمستان زمان مناسبی برای داشتن استایلی خلاقانه است. در واقع به همین دلیل ما قصد داریم به معرفی 3 پارچه جذاب و فانتزی برای روزهای سرد پاییز و زمستان بپردازیم. پارچه توییت، پارچه شنل و پارچه ژاکارد پفکی در لیست این پارچه ها قرار دارند.

در حقیقت برای داشتن استایل پاییزه شاد و منحصر به فرد، تنها کافی است که خود را از کلیشه ها رها کنید. پارچه های خاص و طرح دار یکی از بهترین راه ها برای داشتن استایلی خیره کننده است. اگر تصور می کنید پارچه های پاییزه و گرم معمولا ساده، سبک و تیره رنگ هستند، مطالعه این مطلب می تواند نظر شما را به کلی تغییر دهد.

پارچه پاییزه، پارچه شنل

اجازه دهید این مطلب را با معرفی یکی از زیباترین پارچه های پاییزه شروع کنیم. پارچه شنل یکی از پرطرفدارترین پارچه های موجود در بازار برای طراحان خلاق لباس است. به طور قطع اگر به دنبال جدیدترین ترندهای روز باشید، با این پارچه آشنایی دارید. پارچه شنل یکی از معروف ترین پارچه های صنعت مد است زیرا نام آن با یکی از بهترین برندهای لوکس جهان گره خورده است. پارچه شنل نام خود را برند معروف chanel گرفته است.

در واقع به دو دلیل این پارچه با این نام شناخته شده است. دلیل اول این است که موسس این برند در پی تولید یک پارچه خاص و منحصر برای طراحی های خود، این پارچه را تولید کرد. پارچه شنل در دسته پارچه های توییت قرار داد اما به طور کلی از نظر طرح و بافت با انواع پارچه توییت متفاوت است. دلیل دومی که همچنان پس از گذشت بیش از 50 سال ما این پارچه را با نام شنل می شناسیم، کت و دامن های برند chanel است. همچنان این برند با استفاده از این پارچه خاص و دوست داشتنی، در حال طراحی و تولید کت و شلوار و کت و دامن های زنانه است. اگر شما به دنبال پارچه ای خیره کننده برای استایل خود در روزهای سرد هستید، این پارچه بهترین انتخاب شما خواهد بود.

پارچه شنل چه ویژگی هایی دارد؟

اگر قصد خرید پارچه ژاکارد پفکی را دارید، بد نیست نیم نگاهی نیز به تنوع بی نظیر پارچه شنل داشته باشید. در حقیقت از نظر زیبایی و تنوع طرح و رنگ می توان این دو پارچه را با هم مقایسه کرد. البته قبل از هر گونه مقایسه ای، بد نیست اندکی به توصیف ویژگی های پارچه شنل به عنوان یک پارچه فانتزی و خاص بپردازیم.

ظاهر متفاوت

یکی از دلایلی که باعث می شود پارچه شنل به عنوان جذاب ترین پارچه پاییزه شناخته شود، ظاهر متفاوت آن است. بافت این پارچه به شکل تار و پودهای در هم تنیده است و شما می توانید به سادگی این الیاف را دیده و لمس کنید. نوع بافت متفاوتی که در تولید این پارچه استفاده می شود، یکی از مهمترین دلایل جذابیت آن است.

تنوع بالا

پارچه های فانتزی معولا چندان تنوع بالایی در ترکیب رنگ و طراحی ندارند، مخصوصا اگر جزو پارچه های پاییزه باشند. اما برخلاف تصور، پارچه شنل یکی از متنوع ترین پارچه هایی است که می توانید برای دوخت لباس های پاییزه از آن استفاده کنید. اگر قصد خرید پارچه ژاکارد پفکی را به عنوان یک پارچه پاییزه دارید، باید بدانید تنها پارچه ای که از نظر جذابیت و تنوع با آن قابل مقایسه است، پارچه شنل خواهد بود.

چهارخانه های جذاب با پارچه توییت

پارچه کشمیر چهارخونه

معمولا افراد برای روزهای سرد به دنبال پارچه های سبک، نازک و گرم هستند. در واقع پارچه توییت به دلیل داشتن همین ویژگی ها به عنوان یکی از پرفروش ترین پارچه های مناسب فصل پاییز و زمستان، شناخته می شود. اگر طرفدار استایل کلاسیک هستید و یا به دنبال پارچه ای برای استفاده در استایل پاییزی روزمره خود می گردید. این پارچه برای شما مناسب خواهد بود. پارچه توییت به عنوان پارچه ای دوست داشتنی و کاربردی. انتخابی فوق العاده برای دوخت انواع مانتو و کت زنانه است.

در تولید این پارچه از الیاف مختلفی مانند پشم، پنبه، اکرلیک، ویسکوزو پلی استر استفاده می شود. قیمت پارچه توییت مانند بسیاری از پارچه های دیگر، در گرو کیفیت الیاف به کار رفته در آن است. در نتیجه اگر در بازار این پارچه را با ضخامت و قیمت های مختلف مشاهده کردید. سردرگم نشوید. درست است که ما قصد داشتیم سه پارچه فانتزی پاییزه را به شما معرفی کنیم اما اگر با هدف خرید پارچه ژاکارد پفکی به بازار مراجعه می کنید. پارچه پشمی و ساده ای مانند توییت برای شما مناسب نیست.

ویژگی های پارچه توییت

بررسی ویژگی های این پارچه پرکاربرد پاییزه به شما کمک می کند با معیارهای موثر در تعیین قیمت پارچه توییت نیز آشنا شوید.

ظاهر جذاب

پارچه های پشمی تنوع بالایی دارند اما معمولا کمی ضخیم و زمخت به نظر می رسند. پارچه توییت به عنوان یک پارچه پشمی ظاهری بسیار جذاب دارد. این پارچه نازک کاملا گرم بوده و وزن چندانی ندارد در نتیجه برای دوخت لباس های روزمره بسیار ایده آل است.

تنوع در طرح و رنگ

اگر به دنبال پارچه پشمی با تنوع بالا در طراحی و رنگ بندی هستید، پارچه توییت برای شما بسیار مناسب خواهد بود. این پارچه با طرح های چهارخانه ای که دارد، به عنوان یکی از محبوب ترین پارچه های پاییزه شناخته می شود. البته ممکن است قیمت پارچه توییت جناغی کمی نسبت به مدل های چهارخانه آن بیشتر باشد.

ایستایی پارچه توییت

ایستایی پارچه های پشمی به طور کلی متوسط بوده و مناسب دوخت مانتو و کت است. در نتیجه می توانید با خیال راحت از این پارچه که به عنوان عایق سرما شناخته می شود، استفاده کنید. برای افزایش ایستایی و گرمادهی پارچه می توانید از آستر استفاده کنید. آستر مناسب به شما کمک می کند از هرگونه خارش ناشی از الیاف پشمی نیز در امان بمانید.

پارچه ژاکارد پفکی

پارچه ژاکارد پفکی

پارچه ژاکارد پفکی مخصوص پاییز نیست اما می توانید از آن برای داشتن یک استایل خاص پاییزه کمک بگیرید. این پارچه یکی از مدل های متنوع پارچه ژاکارد محسوب می شود. که به دلیل ظاهر خاصی که دارد، بسیار مورد توجه واقع شده است. اگر خرید پارچه ژاکارد پفکی را دارید باید بدانید. این پارچه متفاوت و نفیس بهترین گزینه برای دوخت کت و حتی کاپشن های پاییزه است. در حقیقت اگر به لباس های شیک و نفیس هستید و مایلید یک آیتم متفاوت و درخشان به استایل خود اضافه کنید. پارچه ژاکارد پفکی می توانید انتخاب مناسبی برای شما باشد.

در تولید این پارچه معمولا از الیاف درخشان لمه استفاده می شود. طرح های ایجاد شده بر روی پارچه ژاکارد پفکی، علاوه بر اینکه حالت برجسته و جذابی دارند. به هیچ عنوان بر اثر شستشو محو یا ناقص نمی شوند. در حقیقت طرح روی پارچه ژاکارد در درون تاروپود آن تنیده شده و همین نوع بافت خاص الیاف. آن را تبدیل به پارچه ای منحصر به فرد کرده است. بعضی از مدل های این پارچه کمی ضخیم تر بوده و می توانید به عنوان پارچه کاپشنی یا برای دوخت کت های خاص از آن استفاده کنید.

ویژگی های پارچه ژاکارد پفکی

تا به اینجا در این مطلب در مورد جذابیت های پارچه شنل صحبت کردیم. تاکید شد که اگر به دنبال پارچه ای فانتزی با ظاهری پاییزه هستید. پارچه شنل برای شما بسیار ایده آل خواهد بود. در ادامه به بررسی ویژگی ها و قیمت پارچه توییت پرداختیم. این پارچه با تنوع بی نهایت در طرح و رنگ گزینه ای مناسب برای استفاده از پارچه های طرح دار در استایل پاییزه است. در پایان نیز قصد داریم به نکاتی بپردازیم که به شما در خرید پارچه ژاکارد پفکی کمک می کند.

ظاهر متفاوت و نفیس

قبل از خرید پارچه ژاکارد پفکی باید بدانید این پارچه اغلب برای دوخت لباس و مانتو مجلسی استفاده می شود. در حقیقت ظاهر متفاوت و نفیس این پارچه آن را به بهترین گزینه برای دوخت لباس های رسمی و مناسب مهمانی، تبدیل کرده است. برای استفاده از این پارچه در استایل روزمره پاییزه، نیاز دارید طرح های ساده و رسمی را انتخاب کنید.

کاربردی

اگر به دنبال پارچه ای برای دوخت لباس مجلسی و انواع مانتو کت هستید. بد نیست به سراغ خرید پارچه ژاکارد پفکی بروید. تعداد پارچه هایی که هم در استایل رسمی و هم در استایل کژوال قابل استفاده باشند. چندان زیاد نیست اما شما می توانید با این پارچه لباسی متفاوت و جذاب برای محیط کاری و فعالیت های روزمره خود داشته باشد.

چروک پذیری متوسط

در هنگام خرید پارچه ژاکارد پفکی می توانید میزان چروک پذیری آن را تست کنید. زیرا این ویژگی با توجه به الیاف به کار رفته در پارچه ممکن است کم یا زیاد باشد. برای تست چروک پذیری پارچه تنها کافی است اندکی از آن را درون مشت خود مچاله کرده و کمی صبر کنید. به طور کلی این پارچه چروک پذیری متوسطی دارد و به سرعت نیز با اتو صاف می شود.

دیدگاهتان را بنویسید