رپورتاژ آگهی

معرفی بهترین کافه های مشهد

معرفی بهترین کافه های مشهد

شهر مشهد با جاذبه‌های گردشگری متنوعش، مقصد مسافران بسیاری است. هر چند مهم‌ترین دلیلی که بسیاری را به مشهد می‌کشاند، زیارت حرم امام رضا است، اما از جاذبه‌های دیدنی فراوان و غذاهای خوشمزه آن نمی‎توان گذشت.
رستوران‌ها و کافه های مشهد با شیوه‌های پذیرایی متنوع، بسیاری از ساکنان این شهر و مسافران را به خود جذب می‌کنند. چه ساکن مشهد باشید و چه برای سفر به این شهر بزرگ و زیبا رفته باشید، می‌توانید با مطالعه معرفی بهترین کافه های مشهد ساعات خوشی را برای خود رقم بزنید.

مشهد پر از کافه های متنوع است

در مشهد می‌توان کافه‌های موضوعی فراوانی را پیدا کرد که هر کدام از آنها از بهترین کافه‌های شهر به حساب می‌آیند. کافه‌های مشهد را می‌توان در دسته‎بندی‌های روباز، کافه رستوران، کافه سنتی، کافه بازی قرار داد.
هم‌چنین بعضی از کافه‌ها فضایی جالب برای تولد گرفتن دارند و برخی از آنها نیز برای نوش جان کردن یک صبحانه خوشمزه، بسیار عالی هستند. اگر با رزرو از جاباما برای سوئیت آپارتمان های شهر زیارتی مشهد قصد سفر به این شهر را دارید، حتما کافه‌گردی را در برنامه سفر خود قرار دهید.

بهترین کافه های روباز مشهد

کافه های روباز مشهد یکی از بهترین جاها برای کسانی است که دوست دارند در هوای تازه به خوردن و نوشیدن مشغول بوده و با دوستان خود وقت بگذرانند. چند نمونه از بهترین کافه های روباز مشهد را بشناسید.
کافی‌ شاپ گرندزا: در این کافه امکان تماشای دورهمی فوتبال وجود دارد.
کافه تراس: در نزدیکی پارک ملت که چشم‌اندازی از شهربازی و چرخ‌وفلک پارک را دارد.
کافی‌شاپ سی: این کافه در در پارکینگ بیمارستان جواد‌الائمه است و فضای باغ مانند آن بسیار زیبا است.
کافی‌شاپ دیت: دارای فضای روباز و سرپوشیده است. فضای باز در روزهای سرد دارای وسایل گرمایشی مناسب است.

در کدام کافه مشهد تولد بگیریم؟

این روزها گرفتن جشن تولد در فضای کافه، کاری بسیار معمول و رایج است و بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند به جای مهمانی گرفتن در منازل خود، در کافه‌ها دور هم جمع شده و بدون این که میزبان و صاحبخانه درگیر پذیرایی از مهمانان خود شود، همه به راحتی ساعات خوشی را با هم بگذرانند. طبیعی است که در تمام کافه های مشهد امکان گرفتن جشن تولد وجود دارد اما برخی از کافه‌ های با فضای زیبا و منحصر به فرد خود برای گرفتن جشن تولد جاهای بهتری به شمار می‌آیند.
کافی‌شاپ لوه (باما) به دلیل داشتن فضای زیبا و رمانتیک، کافه‌ هترا با یک اتاق وی‌آی‌پی مجهز به سیستم صوتی و اتاقک‌های شیشه‌ای و هرمی بسیار زیبا، کافی‌شاپ بلانش با ظرفیتی حدود ۱۰۰ نفر در فضای روباز حیاط، تراس و سالن سرپوشیده، کافه ویو کوهسر با چشم‌انداز زیبایی از مجموعه تفریحی کوهسر، از بهترین کافه‌هایی هستند که برای گرفتن جشن تولد مناسب به نظر می‌رسند.

معرفی بهترین کافه های مشهد
بهترین کافه رستوران های مشهد را بشناسید

زمانی که به صورت گروهی به کافه می‌روید، برخی از افراد ترجیح می‌دهند به جای منوی کافه‌ای، منوی غذاهای رستورانی دریافت کنند و غذا نوش جان کنند. بعضی از بهترین کافه های مشهد که به صورت کافه رستوران طراحی شده‌اند، امکان پذیرایی همزمان با منوی کافه و رستوران را برای مهمانان خود فراهم می‌کنند. از این میان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
کافه رستوران امیر شاهان دارای چند سالن پذیرایی، روف گاردن و آلاچیق‌های کنار استخر، کافه رستوران فود باکس با دکوراسیون زیبا، کافه رستوران گرانیوم یا گل شمعدانی با محیط گرم و صمیمی و منوی متنوع کافه و رستوران، کافه‌ رستوران رزماری با منوی کامل صبحانه، پیش غذا، انواع سالاد، غذاهای فست فودی و ایرانی، کافه رستوران ماریان با فضای آرام و انواع خوراکی‌های فست فودی و کافه رستوران نیپر با یک سالن دو طبقه.

بهترین کافه باغ های مشهد

مشهد با توجه به فضای سرسبز و طبعیت زیبا، دارای رستوران‌های فراوانی در منطقه شاندیز است که همگی در فضای باغ قرار دارند. علاوه بر این، شهر مشهد دارای کافه باغ‌های زیبایی است که می‌توان از زیبایی و سرسبزی آنها لذت برد. از این میان می‌توان به کافه رستوران هالیدیز که دارای فضای روباز و سرپوشیده است، کافه باغ بهشت با فضایی مملو از گل‌های خوش‌بو و کافه باغ گاردن با میزهای چوبی و صندلی‌های حصیری اشاره کرد.

برای صبحانه به کدام کافه برویم؟

صبحانه خوردن در کافه، یک کار جذاب و بسیار خوشمزه است. صبحانه وعده مهمی است که خوردن آن تمام روز شما را تحت الشعاع قرار می‌دهد. شما می‌توانید برای نوش جان کردن یک صبحانه عالی به کافه های زیر در مشهد بروید.
کافی‌شاپ کاسابلان: در منوی این کافه نان‌های ترکی و گرجی مانند سمیت و خاچاپوری سرو می‌شود.
کافه شوکِت: یک کافه لوکس با منوی صبحانه کافه متنوع با فضای و روباز است.
کافی‌شاپ کولینا: یک کافه روباز واقع در روف گاردن رستوران قصر درویشی با منوی صبحانه‌ انگلیسی و خوراکی‌های خوشمزه دیگر است.
کافه عربیکا: در این کافه قهوه‌های دمی مشهوری سرو می‌شود.

معرفی بهترین کافه های مشهد
کافی‌شاپ تونل: کافه‌ای دنج در فضای بسته و روباز با انواع کرپ و نوشیدنی‌های متنوع است.
کافه لوماری لانژ: کافه‌ای با فضای روباز و یک سالن بزرگ که صبحانه انگلیسی، ایرانی، نان ترکی و سایر خوراکی‎های خوشمزه در منوی آن وجود دارد.

در کافه بازی ها تفریح کنیم

مشهد دارای تعداد زیادی کافه بازی است که شما می‌توانید برای گذراندن اوقات خوش به همراه دوستانتان به آنجا رفته و به بازی و تفریح بپردازید. برخی از این کافه بازی ها عبارتند از:
کافه بازی فرانسیسکو: این کافه در هتل بین‌المللی قصر طلایی قرار دارد که استفاده از آن برای عموم آزاد است. بازی‌هایی که در این کافه می‌توان انجام داد عبارتند از مافیا، تخته نرد، انواع گیم برد، بزرگراه توکیو، بازی تعادل و بسیار بازی و سرگرمی دیگر. شما هم‌چنین می‌توانید در این کافه جشن تولد و دورهمی برگزار کنید.
کافه بازی دایس: اینجا یک کافه بازی برای خانم‌ها است. مشتریان در این کافه می‎توانند به بازی‌های مافیا، آبشار نیاگارا و مار و پله بپردازند و یا به تماشای سریال، فیلم و مسابقات فوتبال از تلویزیون بنشینند. این کافه یک اتاق بازی پر از وسایل سرگرمی برای خردسالان و کودکان نیز دارد.
کافه رستوران فکری کانو: این کافه بزرگ‌ترین مجموعه بازی‌های فکری کشور عزیرمان است. در این کافه انواع بازی‌های فکری و بردگیم نظیر بازی جامائیکا، راننده کهکشان، وارث و صعود وجود دارد. علاوه بر این انواع بازی‌های گروهی مانند واقعیت مجازی، سرنوشت پرونده مافیا، اتاق فرار و پلی‌استیشن شما را در فعالیت‌های گروهی شریک می‌کند.
کافه بازی مروارید: این کافه بازی نیز مخصوص خانم‌ها است و دارای دو فضای سرپوشیده و روباز است. خانم‌ها در این کافه می‌توانند فوتبال‌دستی، مافیا، بازی‌ باغ‌های معلق بابل، بوم بال، صد دروازه، دژ، کش بال، پینت بال شاتل، اجی مجی بوم، استوژیت، مونو پولی، سرآشپز، شتر سواری، جالیز، سوشی گو پارتی، ناشتایی، زیرخاکی و… را بازی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید