رپورتاژ آگهی

بهترین هتل های 4 ستاره چابهار

هتل های 4 ستاره چابهار

چابهار، شهری با خورشید درخشان و ساحلی بی‌نظیر که هر گردشگری برای قدم زدن در ساحل این شهر زیبا و خیابان های زیبای چابهار یکبار را سعی کرده تا به چابهار برود. اگر می‌خواهید به چابهار زیبا سفر کنید و نمی‌دانید کدام هتل برای اقامت‌تان بهتر است می‌توانید با خواندن این مقاله تا انتها بهترین هتل‌های 4 ستاره چابهار را بشناسید و در سفرتان به این شهر از این هتل‌ها استفاده کنید. همچنین با کلیک بر روی لینک قیمت تور چابهار می‌توانید از قیمت تورهای این شهر زیبا مطلع شوید.

چرا هتل های 4 ستاره چابهار را انتخاب کنیم؟

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که اقامت در هتل کمتر برایتان اهمیت دارد و بیشتر دوست دارید در شهر گردش کنید می‌توانید با انتخاب هتل های 4 ستاره که کیفیت پایین تری نسبت به هتل های 5 ستاره دارند در هزینه‌هایتان صرفه جویی کنید و از سفرتان لذت ببرید.

هتل لاله هتلی 4 ستاره در چابهار

هتل لاله هتلی ساده، شیک و مجلل است که برای کسانی که می‌خواهند در هتلی با کیفیت خوب و مناسب اقامت کنند مناسب است. هتل لاله امکانات و خدماتی بسیار خوب دارد که از جمله این خدمات می‌توان به روم سرویس تا خدمات رفاهی متنوعی که برای مسافران در شرایط مختلف ایجاد می‌کنند اشاره کرد.

در هتل لاله چابهار اتاق های با ظرفیت کم و سوئیت های چهارنفره با طراحی های زیبا و متریال در اتاق‌های آنها استفاده شده است که با توجه به تعداد نفراتی که می‌خواهند در این هتل اقامت کنند می‌توانید اتاق مناسب‌تان را رزرو کنید. اگر ساکن شهرهای دیگر مانند تبریز هستید می‌توانید تور ارزان چابهار از مشهد را خریداری کنید.

هتل 4 ستاره فردوس چابهار

هتل فردوس از دیگر هتل‌های خوب و با امکانات عالی است که توانسته نام خود را در طول سال‌هایی که وجود داشته حفظ کند. البته به این نکته نیز باید دقت کنید که هتل فردوس هتلی 4 ستاره است که نباید از آن انتظار هتلی خیلی لوکس و لاکچری بودن را داشت.

در این هتل کافی شاپ و رستوران و انواع سرویس‌های خدماتی برای گروه‌های مختلف مانند معلولان و جانبازانی که به این هتل می‌روند وجود دارد. هتل فردوس در منطقه‌ای قرار گرفته است که دسترسی بهتری نسبت به هتل لیپار دارد. هتل فردوس 4 ستاره چابهار در کنار دو بازار بزرگ چابهار قرار گرفته است. تعداد اتاق‌های هتل فردوس 79 اتاق است که امکاناتی مانند روم سرویس، یخچال، صبحانه و میز و تخت خواب و … دارد که با رزرو اتاق‌های آن می‌توانید از آنها استفاده کنید.

هتل 4 ستاره شاهان در چابهار

هتل شاهان هتلی است که حیاطی بسیار دل‌باز با فضایی خاطره‌انگیز دارد که در میان هتل‌های 4 ستاره چابهار جزو بهترین هتل‌ها محسوب می‌شود. هتل شاهان بیشتر شبیه به ویلاهای روستایی ساخته شده است و مدیریت هتل فضای باز جلوی هتل را برای استراحت و تفریح مسافران آماده کرده است. در فضای باز جلوی هتل قسمت های مختلفی مانند پارکینگ، فضای سبز، محیط استراحت و آلاچیق برای تفریح و چایخانه وجود دارد که می‌توانید با اقامت در هتل 4 ستاره شاهان از آنها استراحت کنید. در هتل شاهان سوئیت های 6 نفره وجود دارد که با بیشترین امکانات برای کسانی که به صورت گروهی سفر می‌کنند مناسب است.

دیدگاهتان را بنویسید