رپورتاژ آگهی

آشنایی با هتل های کیش که صیغه نامه قبول میکنند

آشنایی با هتل های کیش که صیغه نامه قبول میکنند

جزیره کیش به‌عنوان یکی از جذاب‌ترین مقاصد گردشگری، هرساله میزبان گردشگران زیادی است. طبیعت سرشار از آرامش و تفریحات هیجان‌انگیز آبی باعث شده بسیاری از زوج‌های جوان، جزیره کیش را برای سفر انتخاب کنند؛ اما قبل از هر چیزی بهتر است بدانید، هتل‌های معروف مثل هتل شایان کیش در مرحله پذیرش دارای قوانینی است که یکی از مهم‌ترین قوانین، پذیرش با ارائه صیغه نامه است.

چنانچه می‌خواهید بدانید کدام هتل های کیش با صیغه نامه پذیرش می‌کنند؟ تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

قانون رزرو هتل های کیش با صیغه نامه

در کشور ما صیغه یا عقد موقت از آیین محرمیت بین زوجین است و برخی زوجین با این روش از محرمیت به دنبال اقامت در هتل‌های کیش هستند. درست است که صیغه یک روش شرعی و قانونی برای محرمیت در کشورمان است اما بااین‌حال برخی از هتل‌های کیش با توجه به قوانین مختص به خودشان، پذیرش با صیغه نامه را به‌هیچ‌عنوان نمی‌پذیرند.

 

مدارک موردنیاز برای پذیرش هتل با صیغه نامه

شرایط صیغه نامه‌های موردپذیرش برای هتل‌های کیش به شرح زیر است:

  • صیغه نامه باید مهر برجسته داشته باشد.
  • ارائه شناسنامه عکس‌دار زوجین الزامیست.
  • درصورتی‌که زوجه قبلاً ازدواج کرده باشد در قسمت مشخصات همسر، توضیحاتی مبنی بر فوت یا طلاق همسر سابق باید درج‌شده باشد.

 

معرفی هتل های کیش با صیغه نامه

هتل داریوش کیش

هتل داریوش

هتل داریوش یکی از لوکس‌ترین هتل‌های 5 ستاره جزیره کیش بشمار می‌رود. معماری بی‌نظیر هتل که به سبک هخامنشیان و از تخت جمشید الهام گرفته‌شده، اولین چیزی است که توجه مسافران را به خود جلب می‌کند. البته اگر از معماری فوق‌العاده هتل داریوش که بگذریم این هتل خدمات و امکانات بسیار خوبی را برای مهمانان فراهم کرده است و این موضوع باعث شده مسافران اقامت راحتی را در این هتل تجربه کنند.

یکی دیگر از ویژگی‌های خوب هتل داریوش که آن را به هتلی خاص تبدیل می‌کند، موقعیت مکانی آن است. این هتل در یکی از سواحل زیبای کیش و در مجاورت دریای خلیج‌فارس واقع‌شده است و دسترسی به ساحل، تفریحات آبی، مراکز خرید و… را آسان می‌سازد.

هتل داریوش از هتل های کیش با صیغه نامه است؛ پذیرش با صیغه نامه و مهر برجسته در این هتل، امکان‌پذیر است.

 

هتل کوروش

هتل پنج ستاره کوروش از معروف‌ترین هتل‌های جزیره کیش بشمار می‌رود؛ این هتل در سال 1397 در 16 طبقه فعالیت خود را آغاز نمود. هتل کوروش با ارائه خدمات و امکانات فوق‌العاده عالی نه‌تنها در میان مسافران داخلی بلکه در بین گردشگران خارجی توانسته جایگاه ویژه‌ای کسب کند.

جالب است بدانید هتل کوروش به‌عنوان هتل سبز شناخته می‌شود، چراکه در ساخت این هتل تمامی استانداردهای زیست‌محیطی رعایت شده است و همچنین هتل کوروش اولین هتلی در خاورمیانه است که از انرژی خورشیدی برای مصارف خود استفاده می‌کند.

اگر هدفتان از سفر به کیش تفریح و گشت‌وگذار است، می‌توانید هتل کوروش را با خیال راحت رزرو کنید؛ چراکه این هتل دسترسی راحتی را به مراکز تفریحی مثل برج ایفل کیش، پارک دلفین‌ها، اسکله تفریحی، باغ پرندگان، مراکز خرید و… فراهم می‌نماید.

پذیرش مهمانان با ارائه صیغه نامه یا مهر برجسته معتبر در هتل داریوش کیش امکان‌پذیر است.

 

هتل مارینا پارک

یکی دیگر از هتل های کیش با صیغه نامه می‌توان در آن اقامت داشت، هتل لوکس مارینا پارک است. این هتل در مساحتی وسیع بناشده است که از دو سمت به ساحل خلج فارس ختم می‌شود که این موضوع باعث شده واحدهای اقامتی هتل مارینا پارک، چشم‌انداز فوق‌العاده زیبایی را داشته باشند.

هتل پنج ستاره مارینا پارک کیش ازنظر خدمات و امکانات یک هتل کامل است که برخی افراد به خاطر امکانات تفریحی متنوع آن، این هتل را یک مجموعه تفریحی می‌دانند چراکه هتل مارینا ساحل اختصاصی، تفریحات آبی نظیر جت اسکی، غواصی، شاتل، کایت‌سواری و… برای مسافران فراهم کرده است.

افرادی که دوست دارند در نزدیکی ساحل اقامت داشته باشند و از آرامش دریا بهره‌مند شوند، می‌توانند با رزرو هتل مارینا پارک کیش در چند قدمی خلیج همیشه فارس اقامت داشته باشند.

پذیرش مهمانان با ارائه صیغه نامه یا مهر برجسته معتبر در هتل مارینا پارک کیش امکان‌پذیر است.

 

هتل ویدا

هتل ویدا یکی از لوکس‌ترین هتل‌های پنج ستاره جزیره کیش است که از سال 1396 پذیرای مهمانان داخلی و خارجی بسیار است. بااینکه سال‌های زیادی از فعالیت این هتل نمی‌گذرد، اما با ارائه خدمات و امکانات رفاهی عالی، رضایت مهمانان را جلب کرده است.

هتل ویدا در 10 طبقه دارای 144 واحد اقامتی متنوع است از اتاق‌های یک‌تخته گرفته تا سوئیت‌های رویال؛ همه این واحدهای اقامتی از امکانات رفاهی بسیار خوبی برخوردار هستند.

هتل ویدا همواره سعی کرده است با ارائه بهترین خدمات و امکانات اقامت راحتی را برای مهمانان رقم بزند و در این امر بسیار موفق عمل کرده است.

هتل ویدا دسترسی آسانی به مراکز خرید کیش، مکان‌های تفریحی و ساحل خلیج‌فارس را فراهم می‌کند و این‌یکی از مهم‌ترین دلایل محبوبیت هتل ویدا در میان گردشگران است.

پذیرش مهمانان با ارائه صیغه نامه یا مهر برجسته معتبر در هتل ویدا کیش امکان‌پذیر است.

 

هتل شایان

هتل شایان ازجمله هتل های کیش با صیغه نامه است و زوجین با ارائه صیغه نامه می‌توانند برای هر مدتی در این هتل اقامت داشته باشند. جالب است بدانید هتل شایان جزو نخستین هتل‌های پنج ستاره کیش است و تأسیس آن به دهه 50 برمی‌گردد. بااینکه سال‌های زیادی از قدمت هتل می‌گذرد، اما با نوسازی‌هایی که انجام‌شده، خبری از امکانات فرسوده و قدیمی نیست.

هتل شایان در 4 طبقه دارای 190 واحد اقامتی گوناگون است که تمام واحدهای اقامتی به امکانات رفاهی مجهز هستند. اگر در هنگام رزرو هتل کیش به دنبال اقامتگاهی با چشم‌انداز زیبای دریا هستید، قطعاً هتل شایان یکی از بهترین گزینه‌ها برایتان خواهد بود.

این هتل برای رفاه حال مسافران خدمات و امکانات بسیار خوبی را ازجمله رستوران، کافی‌شاپ، اینترنت، امکانات تفریحی نظیر میز بیلیارد و پینگ‌پنگ، مجموعه آبی و… برای مهمانان در نظر گرفته است.

هتل لوکس شایان در یکی از بهترین مناطق جزیره کیش، در نزدیکی ساحل درخشان و جاذبه‌های گردشگری معروف مثل بزرگ‌ترین اسکله تفریحی واقع‌شده است.

هتل شایان از هتل های کیش با صیغه نامه است؛ پذیرش با صیغه نامه و مهر برجسته در این هتل، امکان‌پذیر است.

 

هتل ترنج

هتل ترنج که به هتل دریایی معروف است، به‌عنوان یکی از هتل‌های لاکچری جزیره کیش شناخته می‌شود. این هتل در سال 1394 به بهره‌برداری رسید و در آن زمان به خاطر امکانات و معماری خاصش بسیار سروصدا به پا کرد به‌طوری‌که کمتر کسی است این هتل را نشناسد.

واحدهای اقامتی هتل ترنج در دو فاز خشکی و آبی بناشده‌اند که اتاق‌های دریایی موردتوجه مسافران واقع‌شده است چراکه این اتاق‌ها امکان اقامت روی آب‌های دریای خلیج‌فارس برای افراد فراهم نموده همچنین برخی از واحدهای اقامتی دارای کف شیشه‌ای هستند و تصویری زنده از اعماق دریا را به نمایش می‌گذارند.

هتل ترنج از هتل‌های منحصربه‌فرد کیش است که علاوه بر طراحی متفاوت خدمات و امکانات بسیار عالی این هتل باعث شده، هتل ترنج حرف اول را در میان هتل‌های کیش بزند.

هتل ترنج در میان آب‌های خلیج‌فارس و مکانی سرشار از آرامش قرارگرفته است که از نزدیک‌ترین جاذبه‌های گردشگری نزدیک به هتل می‌توان به کشتی تفریحی یونانی، شهر زیرزمینی کاریز و مجتمع تجاری گلف کیش اشاره کرد.

هتل ترنج از هتل های کیش با صیغه نامه است؛ پذیرش با ارائه مدارک عقد موقت در این هتل، امکان‌پذیر است.

هتل ترنج کیش

هتل لیلیوم

هتل لیلیوم یکی دیگر از هتل های کیش با صیغه نامه است؛ بدین معنی که مسافران در هنگام پذیریش با ارائه صیغه نامه می‌توانند در این هتل اقامت داشته باشند.

هتل لیلیوم به‌عنوان یکی هتل بین‌المللی در سال 1398 فعالیت خود را درزمینهٔ هتلداری آغاز نمود و در حال حاضر به هتل چهار ستاره رده‌بالا در میان گردشگران شناخته می‌شود.

این هتل درمجموع دارای 154 واحد اقامتی تمیز و دل‌باز است و همچنین داخل اتاق امکاناتی وجود دارد که مهمانان در طول اقامت هیچ کمبودی را احساس نخواهند کرد.

بااینکه هتل لیلیوم ازجمله هتل‌های چهار ستاره کیش است اما ازنظر امکانات عمومی در حد هتل‌های پنج ستاره است. هتل لیلیوم فاصله چندانی با مراکز خرید و ساحل ندارد و این موقعیت مکانی خوب باعث شده مهمانان به‌راحتی به جاذبه‌های دیدنی کیش دسترسی داشته باشند.

هتل لیلیوم از هتل های کیش با صیغه نامه است؛ پذیرش با ارائه مدارک عقد موقت در این هتل، امکان‌پذیر است.

 

هتل سارا

اگر در میان هتل‌های کیش به دنبال یک هتل مقرون‌به‌صرفه باکیفیت هستید، هتل سه ستاره سارا گزینه خوبی برای شما خواهد بود. این هتل در سال 1388، با 72 باب واحد اقامتی مجهز به امکانات رفاهی مناسب در قلب جزیره کیش فعالیت خود را آغاز نمود.

در نظر داشته باشید، هتل سارا ازجمله هتل های کیش با صیغه نامه است یعنی اقامت زوجین با محرمیت موقت امکان‌پذیر است.

هتل سارا بااینکه از هتل‌های سه ستاره و اقتصادی کیش بشمار می‌رود، اما با خدمات و امکانات رفاهی خوبش توانسته رضایت مسافران را جلب کند. از امکانات عمومی هتل سارا می‌توان به رستوران، چایخانه، کافی‌شاپ، سالن کنفرانس و… اشاره کرد.

همان‌طور که گفتیم هتل سارا در مرکز جزیره کیش واقع‌شده است که دسترسی به مراکز خرید و مکان‌های تفریحی جزیره را آسان می‌سازد.

هتل سارا از هتل های کیش با صیغه نامه است؛ پذیرش با ارائه مدارک عقد موقت در این هتل، امکان‌پذیر است.

 

سخن پایانی

توجه داشته باشید، زوجینی که عقد دائم هستند، می‌توانند در هر هتلی از جزیره کیش مراحل پذیرش را به آسانی طی کنند و نکات گفته‌شده برای زوج‌هایی با محرمیت عقد موقت یا همان صیغه می‌باشد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید