رپورتاژ آگهی

چگونه با پنل پیامکی مدیانا، اس ام اس تبلیغاتی ارسال کنیم؟

چگونه با پنل پیامکی مدیانا، اس ام اس تبلیغاتی ارسال کنیم؟

ارسال پیامک انبوه یکی از روش های کم هزینه بازاریابی است که امکان تبلیغات را در زمان کوتاه برای کسب و کارهای مختلف فراهم می کند. بر اساس استراتژی بازاریابی خود و همچنین پرسونای مخاطبان می توانید در سریع ترین زمان ممکن از طریق پیامک کسب و کار خود را به طیف گسترده ای از افراد معرفی کنید.

با به وجود آمدن پیام رسان های مختلف در فضای اینترنت، پیامک هنوز یکی از اصلی ترین ابزارهای ارتباطی در سراسر دنیاست. در حال حاضر عدم نیاز به تلفن هوشمند و محدودیت اینترنت مهم ترین دلیل محبوبیت پیامک است که ارتباط سریع را با مشتریان یا مخاطبان شما فراهم می کند. در این مقاله قصد داریم به نحوه ارسال اس ام اس تبلیغاتی انبوه و مزایای آن برای کسب و کارهای مختلف بپردازیم.

پیامک انبوه چیست؟

پیامک انبوه یکی از صدها روش های بازاریابی است که با ارسال پیامک تبلیغاتی به تعداد زیادی از مخاطبان صورت می‌گیرد. ارسال پیامک انبوه از طریق پنل ارسال اس ام اس صورت می گیرد و با فراهم کردن طیف گسترده ای از مخاطبان بر اساس لیست مشتریان یا روش های مختلف ارسال، تبلیغات هدفمندی را برای کسب و کارها فراهم می کند.

مزایای پیامک تبلیغاتی انبوه

همانطور که عنوان شد پیامک انبوه به دو نوع تقسیم می شود: ارسال به لیست مشتریان، ارسال به بانک شماره

برای ارسال پیامک به مشتریان خود که تعداد آن ها هم کم به نظر نمی رسد، ارسال تکی منطقی به نظر نمی رسد با ارسال پیامک انبوه می توان اطلاع رسانی های مهم، پیشنهادات لحظه ای و… را در کسری از ثانیه به دست مشتریان رساند.

اگر کسب و کار خود را به تازگی راه اندازی کرده اید و هنوز مشتری زیادی ندارید ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی به شما کمک می کند تا بر اساس بازار هدف و استفاده از بانک های مختلف موجود در پنل اس ام اس مانند ارسال بر اساس سن و جنسیت، مشاغل، منطقه و… را به مخاطبان بالقوه کسب و کار خود تبلیغات کنید.

چگونه با پنل پیامکی مدیانا، اس ام اس تبلیغاتی ارسال کنیم؟

از سایر مزایای ارسال پیامک در کسب و کارها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • افزایش نرخ تعامل با مشتریان
  • برقراری ارتباط سریع
  • مقرون به صرفه
  • برندسازی
  • شخصی سازی تبلیغات
  • ارسال به اصناف و مناطق مختلف

چه روش هایی برای ارسال پیامک تبلیغاتی وجود دارد؟

پس از پی بردن به لزوم ارسال پیامک انبوه بیاید با روش های مختلف ارسال آشنا شویم تا بر اساس استراتژی و مخاطبان کسب و کار خود بهترین روش را برای موفقیت انتخاب کنید.

ارسال براساس کدپستی

با ارسال کدپستی امکان هدف قرار دادن افرادی که در یک منطقه زندگی می کنند فراهم است. این روش یک راهکار عالی برای جذب مشتریان محله ای و تبلیغات مکان محور است.

پیامک تبلیغاتی انبوه منطقه‌ای

اگر قصد دارید برای یک منطقه ای خاص تبلیغات کنید ارسال به شهر، استان یا منطقه می تواند بهترین گزینه برای شما باشد تا از این طریق از ارسال های بی هدف و نامرتبط به مخاطبان جلوگیری کنید.

ارسال پیامک LBS

همه کسب و کارها به دنبال شخصی سازی کردن تبلیغات خود هستند چرا که به خوبی می دانند تبلیغات در جای نامناسب و زمان نامناسب چه عواقبی دارد. ارسال پیامک LBS یک سرویس ویژه است که با استفاده از آن می توانید به مشترکین همراه اول که در یک مکان خاص حضور دارند پیامک تبلیغاتی ارسال کنید. این امکان برای مشترکین ایرانسل از طریق ارسال BTS صورت می گیرد.

ارسال پیامک انبوه بر اساس سن و جنسیت

اگر مشتریان شما تنها آقایان یا بانوان هستند می توانید با ارسال بر اساس جنسیت و سن مخاطبان خود را با هدفمندی بیشتری انتخاب کنید و تبلیغات خود را برای آن ها شخصی سازی کنید.

ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه با استفاده از پنل اس ام اس مدیانا

چگونه با پنل پیامکی مدیانا، اس ام اس تبلیغاتی ارسال کنیم؟

پس از آشنایی با روش های موجود و انتخاب مخاطبان هدف، اگر به دنبال یک سامانه پیامکی حرفه ای برای ارسال پیامک هستید با ما همراه باشید؛ در این بخش کامل ترین سامانه پیامکی ایران را به شما معرفی می کنیم.

مدیانا یکی از حرفه ای ترین سرویس های ارائه دهنده ی ابزارهای ارتباط با مشتری است که تمامی ابزارهای لازم یک کسب و کار را برای ارتباط با مشتریان، در یک پلتفرم ارائه می دهد. تلفن ابری، پنل اس ام اس، پیام صوتی و… از ابزارهای ارتباطی در سامانه پیامکی مدیانا هستند. از مزایای ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی در پنل اس ام اس مدیانا می توان به پشتیبانی 24 ساعته، بانک شماره تلفن جامع، پنل پیامک رایگان، وب سرویس پیامکی، امکان دریافت گزارش از افراد و تعداد کلیک اشاره کرد. در کنار ارسال پیامک اگر نیاز به پاسخگویی تلفنی دارید با خرید تلفن ابری به راحتی می توانید هزینه های تماس کسب و کارتان را کاهش و در زمان خود صرفه جویی کنید.

جمع بندی

ارسال پیامک انبوه یکی از روش های کم هزینه بازاریابی است که امکان تبلیغات را در زمان کوتاه برای کسب و کارهای مختلف فراهم می کند. بر اساس استراتژی بازاریابی خود و همچنین پرسونای مخاطبان می توانید در سریع ترین زمان ممکن از طریق پیامک کسب و کار خود را به طیف گسترده ای از افراد معرفی کنید. اگر هنوز درباره روش های ارسال یا بازاریابی پیامکی نیاز به راهنمایی دارید می توانید به شماره54968000 021 تماس بگیرید و از مشاوره رایگان پیامکی استفاده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید