رپورتاژ آگهی

چند نکته ضروری برای رزرو هتل های استانبول

چند نکته ضروری برای رزرو هتل های استانبول

فرقی ندارد که برای اولین به یک کشور خارجی سفر می‌کنید یا اینکه برای چندمین بار قرار است راهی شهری خارج از ایران شوید؛ در هر حال، در زمان رزرو هتل حتما باید چند نکته را مد نظر داشته باشید. گاهی افراد به دلیل ناآگاهی در این زمینه هر بار که به یک کشور خارجی قدم می‌گذارند، با همان چالش‌های همیشگی مواجه می‌شوند. در واقع، همیشه قبل از رفتن به سفر همه ما استرس و اضطراب‌های متفاوتی داریم که رزرو هتل و اقامتگاه یکی از آن‌هاست. باید و نباید‌هایی که مسافران، بی‌شمار از سفر به ما گوش‌زد می‌کنند می‌تواند راهنمای خوبی باشد تا دیگر با آن چالش‌ها مواجه نشویم. به دلیل اهمیت چگونگی رزرو هتل، در این مطلب قرار است نکاتی ضروری درباره رزرو هتل های استانبول را در اختیار شما قرار دهیم. اگر قصد سفر به این شهر را دارید، با ما همراه باشید.

به زمان رزرو هتل دقت کنید

آف سیزن استانبول یا کاهش آمار رزرو هتل در زمان خاص می‌تواند در هزینه‌های شما تاثیر مستقیم داشته باشد. اگر می‌خواهید که هزینه‌های سفر خود را کاهش دهید، بهتر است در فصلی به استانبول بروید که میزان سفر در آن فصل کم باشد. در این مواقع علاوه بر کاهش قیمت بلیط می‌توانید هتل‌های خوبی را با قیمت پایین‌تر رزرو کنید؛ از این منظر، فصل پاییز و زمستان بهترین زمان سفر به استانبول هستند.

توجه به موقعیت مکانی هتل

شهر استانبول در کشور ترکیه یکی از شهرهای توریستی است، که ما ایرانی‌ها آن را به عنوان مقصد اول خود برای سفر به کشور‌های خارجی در نظر می‌گیریم. این شهر پر هیاهو و بسیار زیبا به دلیل داشتن جاذبه‌های گردشگری بسیار سالانه گردشگران زیادی را از ایران و دیگر کشورهای به سمت خود دعوت می‌کند.

اگر هدف شما از سفر به این شهر هیجان‌انگیز، تفریح و گردش باشد بهتر است قبل از سفر، موقعیت مکانی این شهر را به خوبی بررسی کنید و در نهایت موقعیت مکانی هتل را نیز با توجه به هدف خود انتخاب کنید.
گاهی اوقات به دلیل این‌که می‌خواهیم در هزینه‌های سفر صرفه‌جویی کنیم، به سراغ هتل‌های ارزان‌قیمت استانبول می‌رویم.
این تصمیم می‌تواند بسیار اقتصادی و خوب باشد، اما توجه کنید که برخی هتل‌ها و هاستل‌های استانبول از آن جهت ارزان هستند که در حومه شهر قرار دارند؛ بنابراین با رزرو آن‌ها شما مجبور هستید مسافت زیادی را طی کنید تا به مرکز شهر و جاهای دیدنی بروید. یکی از منطقه‌های بسیار پر رفت‌وآمد که اغلب خیابان‌های مهم، هتل‌ها و مراکز تجاری استانبول در آن قرار دارد، میدان تکسیم استانبول است. بهترین مکان برای رزرو هتل‌، اطراف میدان تکسیم مثل هتل تکسیم لاین استانبول است؛ با رزرو این هتل یا هاستل‌ها، می‌توانید به راحتی به تمام نقاط شهر و حتی فرودگاه‌ها دسترسی راحتی داشته باشید.

چند نکته ضروری برای رزرو هتل های استانبول

توجه به امکانات هتل

هر کسی اولویت متفاوتی از امکانات یک اقامتگاه و هتل دارد. به همین دلیل، بهتر است در زمان رزرو هتل امکانات آت را با دقت مطالعه کنید تا از همراه‌داشتن لوازم غیر ضروری خودداری کنید و مواردی را که در زمان اقامتتان در استانبول به آن‌ها نیاز خواهید داشت، در چمدانتان قرار دهید. به‌عنوان مثال اگر هاستل را برای اقامت در استانبول انتخاب کنید، طبیعتا در مقایسه با اقامت در هتل باید لوازم بیشتری را همراه خود داشته باشید. از امکاناتی که باید قبل از رفتن به سفر، به آن توجه کنید می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • تختخواب
  • آسانسور
  • لوازم بهداشتی حمام
  • اینترنت وای‌فای
  • سرویس بهداشتی
  • ترانسفر فرودگاهی
  • صبحانه رایگان
  • اندازه اتاق

به نظرات کاربران و مسافران دقت کنید

اگر از رزرو آنلاین هتل در استانبول استفاده می‌کنید، می‌توانید به راحتی با خواندن نظرات دیگر مسافرانی که تجربه اقامت را در آن هتل دارند، بهترین هتل را از همه جهات انتخاب کنید. حتی اگر به صورت حضوری از آژانس‌های مسافرتی اقدام به رزرو هتل در استانبول می‌کنید، این امکان وجود دارد که از مشاورین آژانس درباره بهترین هتل از نظر مسافران مشورت بگیرید.

چند نکته ضروری برای رزرو هتل های استانبول

به وعده‌های غذایی هتل توجه کنید

اگر از آن دست افرادی هستید که ترجیح می‌دهید در رستوران غذا بخورید و دوست ندارید در زمان بازدید از بناهای تاریخ مجبور به بازگشت به هتل شوید، حتما به فولبردبودن یا نبودن اتاق‌ها توجه کنید و اتاق‌هایی را رزرو کنید که فقط وعده صبحانه را برای مسافران در نظر گرفته‌اند. در غیر این صورت، می‌توانید اتاق‌ها را به صورت فولبرد رزرو کنید تا خیالتان از بابت صرف غذا راحت باشد.

فلای تودی، مرجع معتبر رزرو هتل استانبول

هر کسی با اهداف متفاوتی به سفر می‌رو و این مسئله بر رزرو هتل و مکانی که برای اقامت انتخاب می‌کنید تاثیر دارد. اگر هدفتان تفریح و گردش در استانبول است، هتل های میدان تکسیم گزینه مناسبی برایتان خواهد بود؛ اگر دوست دارید سفری ارزان و اقتصادی را تجربه کنید، رزرو هاستل های استانبول اقدام هوشمندانه‌ای خواهد بود. برای رزرو هتل های استانبول و تجربه سفری به‌یادماندنی به این شهر تاریخی، می‌توانید به وبسایت فلای تودی بروید و از بخش هتل خارجی، گزینه مورد نظرتان را برای اقامت در استانبول رزرو کنید. فلای تودی مرجع خرید ارزانترین بلیط هواپیما و رزرو هتل است که با پشتیبانی 24 ساعته حتی در روزهای تعطیل، تجربه لذت‌بخشی از سفر را برای شما رقم می‌زند.

 

دیدگاهتان را بنویسید