رپورتاژ آگهی

نکاتی برای وب سایت های موسیقی و فروشگاهی

نکاتی برای وب سایت های موسیقی و فروشگاهی

مشتاق به طراحی سایت موزیک یا طراحی سایت فروشگاه اختصاصی هستید؟ این مطلب درباره iransite.co0m را از دست ندهید.

طراحی سایت موزیک

طراحی وب فرآیند ایجاد و طراحی یک وب سایت است. این شامل ترکیبی از مهارت های فنی و خلاقانه برای طراحی، توسعه و نگهداری یک وب سایت است. طراحی یک وب سایت در ایجاد یک تجربه کاربر پسند برای بازدیدکنندگان و ایجاد یک تصور مثبت از برند بسیار مهم است.

شما بدون داشتن یک طرح کسب و کار نمی توانید یک کسب و کار راه اندازی کنید، پس چرا بدون برنامه ریزی ابتدا یک وب سایت ایجاد کنید؟ مانند بسیاری از زمینه های دیگر زندگی، وقتی نوبت به وب سایت شما می رسد، یک اونس پیشگیری ارزش یک پوند درمان را دارد. برای سازماندهی و برنامه ریزی وب سایت خود وقت بگذارید و نتیجه بهتری خواهید گرفت. بنابراین یک خودکار و مقداری کاغذ بردارید (یا نرم افزار یادداشت برداری مورد علاقه خود را باز کنید) و بیایید برنامه ریزی کنیم!

اهداف وب سایت خود را مشخص کنید

خوب، شما می دانید که می خواهید یک وب سایت ایجاد کنید، اما چرا یک وب سایت می خواهید؟ می خواهید وب سایت شما چه کاری انجام دهد؟ آیا می خواهید اطلاعاتی در مورد کسب و کار آفلاین خود ارائه دهید؟ آیا می خواهید محصولات را به صورت آنلاین بفروشید؟ آیا می خواهید از ترافیک موتورهای جستجو سرنخ های جدیدی دریافت کنید؟ مهم است که به وضوح آنچه را که می خواهید و از وب سایت خود انتظار دارید تعریف کنید. اگر بیش از یک هدف دارید، خوب است. فقط سعی کنید اهداف خود را سازماندهی کنید تا تمرکز اصلی و ثانویه داشته باشید، مانند تبدیل بازدیدکنندگان به مشتری و به دست آوردن ترافیک موتورهای جستجو. اهداف شما مانند بیانیه پایان نامه وب سایت شما هستند. آنها نحوه ساخت سایت خود را راهنمایی و اطلاع رسانی می کنند و باید در هر تصمیمی مورد توجه قرار گیرند. قبل از رفتن به مرحله بعدی مطمئن شوید که اهداف خود را مشخص کرده اید.

طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی

از یک چیدمان ساده استفاده کنید

هیچ کس شلوغی را دوست ندارد و این شامل بازدیدکنندگان وب سایت شما نیز می شود. تمیز، ساده و سازماندهی شده بهترین عملکرد را دارد. هرچه شهودی تر باشد، بهتر است، بنابراین بازدیدکنندگان می توانند به راحتی آنچه را که نیاز دارند پیدا کنند.

تماس با شما را برای بازدیدکنندگان آسان کنید

اطلاعات تماس خود را در چندین مکان و احتمالاً فوتر خود را در هر صفحه قرار دهید تا پیدا کردن آن آسان باشد. همیشه باید فقط یک کلیک فاصله داشته باشد. بازدیدکنندگان را مجبور نکنید برای رسیدن به شما سخت تلاش کنند. آنها ممکن است اذیت نشوند و شما آنها را از دست خواهید داد. حتی ممکن است اضافه کردن یک ویژگی چت زنده را در نظر بگیرید که به شما امکان می دهد با مشتریان خود در قالب نوشتاری/دیجیتال صحبت کنید.

فرم ها را ساده نگه دارید

اگر وب سایت شما دارای فرمی است، مانند صفحه تماس یا نقل قول، کمترین سؤال ممکن را بپرسید. بازدیدکنندگان از تکمیل همه آن فیلدها متنفرند، (آیا همه ما اینطور نیستیم؟)، و احتمالاً به اندازه کافی برای ارائه تمام اطلاعاتی که درخواست می کنید به شما اعتماد ندارند. بله، شما دوست دارید اطلاعات دقیق آنها را به دست آورید، اما این چیزی است که آنها ترجیح می دهند، نه شما!

نکاتی برای وب سایت های موسیقی و فروشگاهی

تقریباً در هر صفحه یک فراخوان برای اقدام قرار دهید

به بازدیدکنندگان بگویید که دوست دارید در آینده چه کاری انجام دهند. آنها را در مسیر فروش یا تماس با شما هدایت کنید. بسیار خوب است که یک منبع اطلاعات با کیفیت باشید، اما همچنین می‌خواهید بازدیدکنندگان بدانند که می‌توانند خرید کنند.

نیل پاتل، کارشناس تبدیل، توصیه می کند که دعوت به عمل شما با طرز فکر مخاطبان شما هماهنگ باشد. اگر فراخوان شما «با هدف مخاطبان شما مطابقت ندارد، شاهد کاهش شدید یا افزایش محدود در تبدیل‌ها برای یک محتوا یا صفحه فرود خواهید بود».

iransite.com

شرایط اخیر ناشی از کووید-19 باعث شده است که صاحبان مشاغل کوچک به دنبال ارتقای حضور دیجیتال خود باشند، اما بسیاری نمی دانند وقتی به دنبال یک آژانس طراحی برای انجام این کار هستند از کجا شروع کنند. ما با جاستین پری، مدیر عامل بازاریابی کاریاد، که متخصص در ساخت وب سایت برای مشاغل کوچک است، مصاحبه کردیم. ما تمام موضوعات مربوط به به روز رسانی وب سایت شما را پوشش دادیم، از جمله هزینه، نحوه تشخیص یک آژانس طراحی خوب، زمان و موارد دیگر.

نکات مهمی که هنگام انتخاب آژانس باید در نظر بگیرید:

  • یک آژانس طراحی وب را انتخاب کنید که از یک CMS منبع باز معروف استفاده می‌کند، مثلاً وردپرس یا کرافت.
  • یک کسب و کار باید در هنگام ایجاد یک وب سایت به دنبال چه ویژگی هایی در آژانس باشد؟ ابتدا به وب سایت های دیگری که طراحی کرده اند نگاهی بیندازید. در حالی که جنبه هایی از طراحی آنها وجود دارد که ذهنی هستند، به تجربه کاربر در هر وب سایت فکر کنید.
  • آیا پیمایش آسان است؟ آیا در گوشی شما عالی به نظر می رسد؟ سرعت سایت بالاست؟ اگر شرایط مرتبط با نام تجاری یا خدمات آنها را در گوگل جستجو کرده اید – آیا وب سایت را در صفحه اول نتایج می بینید؟
  • پس از بررسی نمونه کارها یک آژانس، سپس به تیم آنها نیز نگاهی بیندازید. اگر کسب‌وکار در حال رشدی دارید، می‌خواهید با آژانسی کار کنید که تیمی دارد که به توسعه و طراحی وب اختصاص داده شده است – بنابراین همیشه کسی وجود دارد که به شما کمک کند. همچنین ارزش این را دارد که در نظر بگیرید که آنها با کدام CMS توسعه می‌دهند.
  • یک CMS سفارشی می تواند بسیار مشکل ساز باشد اگر بخواهید در هر زمان تامین کننده را تغییر دهید یا در واقع اگر برای هر اصلاح وب سایت هزینه ای دریافت می کنید. به عنوان یک تجارت کوچک، بهتر است یک آژانس طراحی وب را انتخاب کنید که از یک CMS منبع باز معروف استفاده می کند. که دارای یک جامعه توسعه فعال است.

نکاتی برای وب سایت های موسیقی و فروشگاهی

اگر به این مطالب مشتاق شده اید، پیشنهاد اصلی من این است که به وب سایت iransite.com سری بزنید و خودتان خدمات این شرکت را مشاهده کنید. در صورت لزوم، می توانید با مشاورین این مجموعه در مورد وب سایت مورد نظر خود یا سوالات خود، مشورت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید