اخبار

نظرکده کاندید ۵ منتخب داوران جشنواره وب و موبایل ۱۴۰۰

نظرکده کاندید ۵ منتخب داوران جشنواره وب و موبایل ۱۴۰۰

جشنواره وب و موبایل در اواخر هر سال با حضور بیش از هزار سایت و اپلیکیشن ایرانی برگزار می شود. این جشنواره که به عنوان بزرگترین عرصه رقابت بین سایت ها و اپلیکیشن ها شناخته می شود در دو بخش مردمی و داوری برگزیدگان مشخص می شوند. هدف این جشنواره توسعه فضای کسب و کار آنلاین و شناخته شدن استارتاپ های نوپا که عمر کمی از شروع آنها می گذرد می باشد.

جشنواره وب و موبایل ایران در سال 1400

برگزاری جشنواره وب و موبایل ایران در سال 1400 با شرکت بیش از هزار سایت و اپلیکیشن موبایل کار خود را آغاز کرد.

تاریخچه جشنواره

جشنواره وب و موبایل از سال 1387 کار خود را در زمینه معرفی بهترین سایت ایرانی آغاز نمود که در ادامه در سال 1391 بخش بهترین اپلیکیشن تلفن همراه نیز به آن افزوده شد. از روز شروع به کار این جشنواره هزاران سایت و اپلیکیشن در آن رقابت کرده اند.

بخش داوری

در این جشنواره در نهایت یک سایت و یک اپلیکیشن در گروه های مختلف به انتخاب داوران برگزیده می شود که به آن تندیس بهترین سایت و بهترین اپلیکیشن موبایل اهدا می شود.

بخش مردمی

در بخش مردمی جشنواره تمامی افراد حاضر در فضای مجازی می توانند رای خود را به بهترین سایت و یا اپلیکیشن موبایل به انتخاب خود بدهند. این بخش بهترین سایت و اپلیکیشن موبایل به انتخاب کاربران برگزیده می شود.

جشنواره چهاردهم وب و موبایل (سال 1400)

جشنواره چهاردهم وب و موبایل ایران با 1638 اثر کار خود را آغاز نمود که پس از بررسی ها 1327 وب سایت وارد مرحله داوری شدند. در این جشنواره به طور متسط در هر گروه 21 اثر شرکت کرده اند که گروه فروشگاه های تخصصی با 138 اثر بیشترین شرکت کننده را دارا بود.
با توجه به شرایط کشور به لحاظ وجود بیماری کرونا جلسه شورای داوری جشنواره در تاریخ 9 و 10 اسفند به صورت آنلاین برگزار شد که با مشخص شدن کاندیداهای هر بخش به کار خود پایان داد.
از میان 12 اثر برتر هر گروه، 5 اثر توسط شورای داوری انتخاب شدند و به مرحله سوم داوری راه یافتند.

شرکت نظرکده در جشنواره وب و موبایل

نظرکده در جشنواره وب و موبایل

نظرکده نیز برای اولین با از زمان شروع به کار خود در جشنواره چهاردهم وب و موبایل ایران شرکت کرد و در بخش خدمات مربوط به کسب و کار با رای داوران توانست به عنوان کاندید معرفی شود و در بین 5 سایت برتر این بخش قرار بگیرد.
مفتخریم که در کمترین زمان از راه‌اندازی سایت نظرکده توانسته ایم مورد توجه کاربران و داوران جشنواره قرار بگیریم.

نظرکده در جشنواره وب و موبایل ۱۴۰۰

دیدگاهتان را بنویسید