رپورتاژ آگهی

راهنمای سفر به روسیه

راهنمای سفر به روسیه

روسیه، بزرگ‌ترین کشور روی زمین، سرزمینی با زیبایی‌های بی‌حد و حصر، تاریخ غنی و فرهنگ‌های متنوع است. عظمت میدان سرخ مسکو، مناظر آرام سیبری، رستوران‌ها و هتل‌های جذاب مانند هتل‌ هالیدی این مسکو سوسچوسکای تجربه منحصر به فردی از سفر را ارائه می‌دهند. با شناخت بیشتر کشور روسیه، سفر خاطره‌انگیزی را تجربه خواهید کرد.

آشنایی با روسیه

مسکو، پایتخت روسیه، یک کلان‌شهر مدرن است که به‌طور یکپارچه، زندگی معاصر را با قرن‌ها تاریخ ترکیب می‌کند. گنبدهای پیازی نمادین کلیسای جامع سنت باسیل و دیوارهای باشکوه کرملین، حکایت‌هایی از گذشته امپراتوری روسیه دارند. برای بازدید از مسکو می‌توانید در هتل‌ هالیدی این مسکو اقامت کنید. با اقامت در این هتل، دسترسی مناسبی به مناطق مختلف شهر خواهید داشت.

فراتر از مراکز شهری، شگفتی‌های طبیعی روسیه نیز بی‌نظیر هستند. راه‌آهن ترانس سیبری سفری شگفت‌انگیز از میان جنگل‌های وسیع تایگا، عبور از رودخانه‌های باشکوه و رسیدن به گوشه‌های دورافتاده این کشور عظیم ارائه می‌کند. فرهنگ غنی روسیه، غذاهای لذیذ و مردمی خونگرم باعث می‌شوند هر مسافری احساس خوشایندی کند.

آب و هوای روسیه

وسعت و بزرگی کشور روسیه باعث می‌شود آب‌و‌هوا در این کشور بسیار متنوع باشد. در روسیه، زمستان‌ها بسیار سرد و تابستان‌ها بسیار گرم می‌شوند. جز نواحی جنوب شرقی و گستره وسیع تاندرای سیبری، روسیه دارای آب‌و‍‌هوای قاره‌ای مرطوب است. آب‌و‌هوای منطقه روسیه در زمستان‌های شمال سیبری به دمای منفی 67 درجه سانتی‌گراد و حتی پایین‌تر می‌رسد.

از خرداد تا مرداد، هوای مسکو در حدود 22 درجه سانتی‌گراد با جهش‌های گاه‌به‌گاه تا 30 درجه، متغیر است. بارش برف در ماه آبان شروع می‌شود و تا اواسط اسفند ادامه دارد. بین آبان تا ماه بهمن، رطوبت هوا تقریبا بالا است.

فرهنگ مردم روسیه

تقریبا ۱۵۰ میلیون نفر در کشور روسیه زندگی می‌کنند. فرهنگ، آداب و رسوم و سنت مردم روسیه ترکیبی زیبا از زندگی اسلاوهای شرقی، کلیسای ارتدکس و تا حدودی متاثر از فرهنگ اروپایی است. به‌طور کلی، مردم روسیه به زبان روسی صحبت می‌کنند و روسی زبان رسمی این کشور است.

جاذبه‌های دیدنی روسیه

روسیه ترکیبی از مناظره طبیعی زیبا و معماری خیره‌کننده است. برای سفر به این کشور بزرگ هفت تا ده روز زمان لازم دارید تا بتوانید از آن به‌طور کامل دیدن کنید. برخی از جاذبه‌های گردشگری معروف روسیه را از قبل بررسی کنید و هنگام سفر حتما از آن‌ها دیدن کنید.

کوه البروس

کوه البروس واقع در کوه خشم قفقاز در جنوب روسیه، کوهی است که در نتیجه یک آتشفشان به وجود آمده است. این کوه یکی از بلندترین قله‌ها در جهان به‌حساب می‌آید. سیستمی از تله‌کابین وجود دارد که بازدیدکنندگان را به بالای کوه هدایت می‌کند.

دره آبفشان ها

دره آبفشان ها دومین آبفشان بزرگ جهان است که شامل چشمه‌های جوشان، میدان‌های حرارتی و آبشارهایی است که ارزش دیدن را دارند. این دره با زیبایی‌های شگفت‌انگیز خود، شما را مجذوب خود خواهد کرد.

کلیسای جامع سنت سوفیا

کلیسای جامع سنت سوفیا به ارتفاع 125 فوت با پنج گنبد است. ظاهر دیدنی این کلیسا با حکاکی‌ها و طراحی‌های روی آن، از جذاب‌ترین مکان‌های روسیه محسوب می‌شود. در سفر به روسیه حتما از این مکان دیدن کنید.

سوزدال

اگر از علاقه‌مندان به معماری هستید، می‌توانید از معماری تاریخی روسیه در سوزدال (به نام حلقه طلایی) دیدن کنید. این منطقه پر از صومعه‌ها، کلیساهایی با گنبدهای پیازی و موزه‌های جذاب روسیه است.

کرملین مسکو

این محوطه، محل استقرار ادارات عالی دولت است و از انواع گنجینه‌های سلطنتی تشکیل شده است که شامل الماس 190 قیراطی نیز می‌شود. بازدید از این منطقه، تجربه فوق‌العاده‌ای را برای شما رقم می‌زند.

موزه آرمیتاژ

موزه آرمیتاژ موزه عظیم فرهنگ و هنر است که در مجموع از ۳ میلیارد آیتم مختلف تشکیل شده است. هنگام بازدید از این موزه شاهد ساختمان‌های تاریخی و کاخ‌های سلطنتی نیز خواهید بود. آرمیتاژ یکی از برترین و گسترده‌ترین موزه‌های جهان به‌حساب می‌آید.

موزه آرمیتاژ

فعالیت‌های مختلفی که می‌توان در روسیه انجام داد

با توجه به سلیقه شخصی خود می‌توانید سفری خاطره‌انگیز را در روسیه تجربه کنید. فعالیت‌های مختلفی وجود دارند که می‌توانید انجام دهید. برخی از فعالیت‌های موجود در روسیه به شرح زیر هستند:

  1. سوار راه‌آهن ترانس سیبری شوید: برای شروع بزرگ‌ترین ماجراجویی‌های سفر، باید سوار بر راه‌آهن افسانه‌ای ترانس سیبری شوید که شما را به سراسر روسیه می‌برد.
  2. از مقبره لنین دیدن کنید: مقبره لنین یکی دیگر از جاذبه‌های خیره‌کننده برای گردشگران است؛ زیرا (جسد مومیایی شده) ولادیمیر لنین با هرم رنگی را در خود جای داده است.
  3. پرده‌برداری از شهر مردگان: روستای درگاوس اسرارآمیزترین مقصدی است که به خاطر داستان‌های غیرمعمولش محبوبیت دارد.
  4. از معبد همه ادیان دیدن کنید: معبد رنگارنگ کازان معبد همه ادیان نامیده می‌شود. این مکان، ترکیبی خیره‌کننده از معماری را به نمایش می‌گذارد و ادیان اصلی جهان را به تصویر می‌کشد.

سفر به روسیه با فلای تودی

برای سفر به روسیه باید علاوه بر بلیط هواپیما از قبل یک هتل باکیفیت و مناسب را رزرو کرد. شما می‌توانید از طریق فلای تودی تمامی این موارد را به آسانی و در مدت زمان بسیار کوتاهی رزرو کنید. با مقایسه قیمت‌ها در وب‌سایت فلای تودی، می‌توانید بهترین پروازها و بهترین هتل‌ها را برای خود در نظر بگیرید. همچنین می‌توانید از تخفیف‌های مجموعه استفاده کنید و هزینه کمتری برای سفر خود پرداخت کنید.

جمع‌بندی

روسیه یک کشور بسیار زیبا است که فرهنگ‌های مختلف را در هم ادغام کرده است. با سفر به این کشور می‌توانید از این فرهنگ‌ها در کنار مناظر طبیعی و جاذبه‌های معماری این کشور دیدن کنید. پایتخت روسیه مسکو نام دارد که به عنوان یکی از بزرگ‌ترین شهرهای جهان با جاذبه‌های طبیعی شناخته شده است. برای اقامت در مسکو می‌توانید هتل‌ هالیدی این مسکو سوسچوسکای را انتخاب کنید. با انتخاب این هتل، تماشای اماکن و جاذبه‌های اطراف میدان سرخ، برای شما آسان می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید