رپورتاژ آگهی

بهترین سایت‌ خرید کتاب

خرید آنلاین کتاب

چرخیدن و گشت‌ زدن در کتابفروشی‌های سطح شهر، اگر کتابخوان باشید و وقت و انرژی‌اش را داشته باشید، می‌تواند فعالیت بسیار مفرح و لذت‌بخشی باشد؛ اما اگر از شلوغی و ترافیک شهری فراری هستید و دلتان خریدی راحت و بی‌دردسر می‌خواهد، فروشگاه‌های اینترنتی برای شما ایجاد شده‌اند. در ادامهرا که می‌توانید کتاب‌هایتان را راحت و بی‌دردسر از آن‌جا سفارش دهید، به شما معرفی می‌کنیم.

مزایای خرید کتاب به‌صورت آنلاین

امروزه سایت‌های آنلاین کار خرید کتاب را راحت کرده‌اند. انواع کتاب در ژانرهای مختلف در این سایت‌ها عرضه می‌شود و می‌توانید کتاب‌های مورد نظرتان را با تخفیف ویژه از این سایت‌ها تهیه کنید و درب منزل تحویل بگیرد. از دیگر مزایای خرید کتاب به‌صورت آنلاین می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • می‌توانید با خرید کتاب به صورت آنلاین از اتلاف وقت و انرژی خود بکاهید. چه کسی دوست دارد در گرمای تابستان یا سرمای زمستان برای خرید کتاب از این سر شهر به آن سر شهر برود آن هم در شلوغی و ترافیک؟
  • می‌توانید کتاب‌هایی را که دوست دارید یک‌جا بخرید. کافی‌ست نام کتاب یا نویسندۀ موردنظرتان را در سایت آنلاین جست‌وجو کنید و با چند کلیک کتاب موردنظرتان را تهیه کنید. می‌توانید تنها با یک کلیک کتاب‌های مختلف نویسندۀ موردعلاقه‌تان را از نشرهای مختلف پیدا کنید و پس از مقایسه، بهترین ترجمۀ کتاب را بخرید. حتی اگر به دنبال کتاب‌های زبان اصلی باشید، می‌توانید آن‌ها را در سایت‌های آنلاین پیدا کنید.
  • بخش نقد و بررسی، نظرات و رتبه‌بندی‌ها کار شما را برای تهیۀ کتاب بسیار راحت‌تر می‌کند. برخی از وب‌سایت‌ها با بررسی‌های عالی خود انتخاب شما را آسان می‌کنند.
  • تخفیف‌های ویژه یکی از مزایای مهم بعضی از کتاب‌فروشی‌های آنلاین است. سایت‌های کتاب معمولاً به مناسبت‌های مختلف تخفیف‌های ویژه‌ای برای علاقه‌مندان در نظر می‌گیرند که این تخفیف‌ها را در هیچ کتابفروشی دیگری پیدا نمی‌کنید.

بهترین سایت‌ خرید کتاب در ایران کدام است؟

حال سؤال این است که کدام سایت برای خرید کتاب مناسب است یا بهترین سایت خرید کتاب کدام است؟ اگر از هر سایتی که در نتایج جستجوی گوگل پیدا می‌کنید، خرید کنید ممکن است به ضررتان تمام شود. چند فاکتور مهم وجود دارد که باید موقع خرید حتما مد نظر داشته باشید، برای مثال نماد تجارت الکترونیکی، امنیت درگاه بانکی، پشتیبانی و خدمات پس از فروش و مواردی دیگر. حتما انتظار دارید که کتاب‌هایتان صحیح و سالم به دستتان برسد، پس باید سایت‌های تخصصی و مطمئن را بشناسید.

لوگوی سایت خرید کتاب سیبوک

فروشگاه اینترنتی سی‌ بوک با تخفیف دائمی

نزدیک به یک دهه از عمر سی‌بوک می‌گذرد. سایت 30بوک با داشتن بیش از 120 هزار عنوان کتاب، بزرگ‌ترین سایت فروش اینترنتی کتاب در ایران است. یکی از ویژگی‌های برجستۀ سی‌بوک وجود تخفیف دائمی در این سایت است به‌طوری که هر موقع از سال به این سایت سر بزنید می‌توانید از تخفیفات آن استفاده کنید. کتاب‌‌ها در حالت کلی و به‌شکل پیش‌فرض در 30بوک تخفیف دارند اما با استفاده از کدهای تخفیفی که در بنرهای سایت درج می‌شود، می‌توانید تخفیف بالاتری هم بگیرید. سایت سی‌بوک در مناسبت‌های مختلف مانند نمایشگاه کتاب جشنواره‌های فروش برگزار می‌کند و گاهی تا 40 درصد هم بر روی کتاب‌هایش تخفیف می‌دهد.

چطور از سی‌بوک با تخفیف کتاب بخریم؟

شما هر زمان که به سایت فروش کتاب سی‌بوک سر بزنید، می‌توانید از تخفیفات آن استفاده کنید. کافی است به بنرهای موجود در سایت نگاهی بیندازید تا از کد تخفیف اطلاع پیدا کنید. این کد تخفیف را باید در صفحۀ سبد خرید خود در بخش مربوطه وارد کنید تا تخفیف بر روی کتاب‌های شما اعمال شود.

همچنین با عضویت در این سایت از تخفیفات و فروش ویژه‌ها مطلع خواهید شد. بعد از هر خرید یک کد تخفیف اختصاصی برای خرید بعدی برایتان پیامک می‌شود. این پیامک‌ها به‌شکل دوره‌ای و یا در جشنواره‌های فروش هم برای شما ارسال خواهند شد.

راه دیگر باخبر شدن از تخفیفات، عضویت در صفحۀ اینستاگرام و کانال تلگرام سی‌بوک است که کدهای تخفیف به‌شکل روزانه در آن اطلاع‌رسانی می‌شوند.

 

ارسال کتاب از سی‌بوک چگونه است؟

بعد از اینکه سفارش شما در سایت ثبت شد، پرنسل سی‌بوک در انبار به‌سرعت نسبت به بسته‌بندی و ارسال سفارش شما اقدام می‌کنند، به همین دلیل ارسال سفارشات در این فروشگاه اینترنتی طی یک الی دو روز کاری انجام می‌شود که نسبت به سایر فروشگاه‌ها بسیار سریع‌تر است.

 

از سایت‌های فاقد پشتیبانی خرید نکنید

پشتیبانی مشتری و ضمانت تعویض یا عودت وجه در صورت خرابی سفارشات، از مهم‌ترین نکاتی‌ است که در خریدهای اینترنتی باید به آن توجه داشته باشید. سایت سی‌بوک با برخورداری از تیم پشتیانی قوی از طریق تلفن و اینترنت پیگیر سفارشات و شکایات شماست.

مهم‌ترین ویژگی‌های سایت 30بوک در یک نگاه

  • تخفیف دائمی
  • پشتیبانی تلفنی و اینترنتی و خدمات پس از فروش؛ ضمانت تعویض کتاب در صورت آسیب و خرابی
  • دسترسی آسان و یک‌جا به 120 هزار عنوان کتاب
  • خرید راحت از سایت و ارسال سریع کتاب‌ها طی یک الی دو روز کاری بعد از ثبت سفارش
  • امکان خرید سایر محصولات مانند ماگ، تابلو، وسایل فانتزی و تزیینی و نوشت‌افزار
  • امکان دریافت حضوری سفارشات از دفتر سی‌بوک واقع در خیابان انقلاب، تهران

جستجوی کتاب در سیبوک

برای پیدا کردن کتاب‌های مورد نظرتان می‌توانید از باکس جستجو در سایت استفاده کنید اما اگر ندانید به دنبال خواندن چه کتابی هستید یا چه کتابی برای شما مناسب است، بنرها و منوی دسته‌بندی به شما کمک می‌کنند و با استفاده از آن‌ها می‌توانید به کتاب‌های پیشنهادی یا کتاب‌های خوب و ارزا‌ن‌قیمت دسترسی داشته باشید.
قسمت نقد و بررسی سایت سی‌بوک نیز اطلاعات کافی در مورد کتاب‌ها در اختیارتان قرار خواهد داد.

از بنرهای سایت غافل نشوید

گذشته از منوی دسته‌بندی، در سایت سی‌بوک بنرهای متعدد و متنوعی توجه‌تان را جلب خواهند کرد که هر کدام می‌توانند شما را به کتاب‌های مورد نظرتان هدایت کنند. بنرهای مربوط به نویسندگان برندۀ جایزۀ نوبل و کتاب‌هایشان؛ بهترین آثار داستانی فارسی، بهترین‌های ژانر وحشت و فانتزی، شاهکارهای ادبی با کمتر از 30 هزار تومان، تنها نمونه‌ای از این بنرها هستند.

شما کتاب‌هایتان را از کدام سایت سفارش می‌دهید؟

در این مقاله بهترین سایت خرید کتاب را به شما معرفی کردیم. اگر می‌خواهید از سایت‌های دیگری کتاب سفارش بدهید، حتما به نماد تجارت الکترونیکی در انتهای صفحۀ سایت دقت کنید و مطمئن شوید که کتاب‌هایی که برایتان ارسال می‌شود، نو، دست اول و چاپ اصلی باشد. گاهی کتاب‌های چاپ افست و بی‌کیفیت با تخفیف‌های بسیار بالا به‌فروش می‌رسند. با‌توجه به قیمت بالای چاپ و کاغذ در ایران و همین‌طور قراردادها و مناسبات دنیای نشر، امکان تخفیف بالاتر از 40 درصد به ندرت پیش می‌آید و بسیار محتمل است که کتاب‌های 70% تخفیفِ شما چاپ‌های غیرقانونی و بی‌کیفیت باشند. اگر قصد خرید از سایت‌های متفرقه یا صفحات اینستاگرامی را دارید، حتما حواستان به این نکته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید